امام جمعه موقت ایلام:

شیرینی طرح اصلاح اقتصادی دولت، بهره‌مندی اقشار ضعیف از مزایای این طرح است

حجت‌الاسلام «مرادبیگی» گفت: اکثر اقتصاددانان چه معاند و چه غیرمعاند، چه منصف و چه غیر منصف بر این نظرند که برای نجات اقتصاد ایران چاره ای جز این جراحی نیست.
کد خبر: ۵۲۲۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۹ - 13May 2022
شیرینی طرح اصلاح اقتصادی دولت، بهره‌مندی اقشار ضعیف از مزایای این طرح استبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، حجت‌الاسلام «‌وعد مرادبیگی» ظهر امروز، ۲۳ اردیبهشت، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهر ایلام، اظهار کرد: ان‌شاءالله شیرینی اجرای این برنامه به جامعه خواهد رسید و اقشار پایین و متوسط از آن بهره مند خواهند شد.

وی بیان کرد: اکثر اقتصاددانان چه معاند و چه غیرمعاند، چه منصف و چه غیر منصف بر این نظرند که برای نجات اقتصاد ایران چاره ای جز این جراحی نیست و الا در آینده یک فاجعه رخ خواهد داد.

امام جمعه موقت ایلام عنوان کرد: عده ای ارز ترجیحی را گرفتند و با ارز ۴۲۰۰ جنس وارد کردند و با ارز ۲۶ هزار تومانی به مردم فروختند، ۷۰ درصد این ارز ترجیحی در دست چندین نفر بود، به عنوان مثال در مورد یکی از کالاهای غذایی که در دست چند نفر بود، به برکت ارز ۴۲۰۰ برای خودشان و فاجعه برای جامعه، ۱۳ هزار میلیارد تومان از جیب مردم خوردند و کسی نظارت نمی کرد.

حجت‌الاسلام «مرادبیگی» با اشاره به اینکه کسی که ۱۳ هزار میلیارد تومان در یک سال می‌برد چطور نمی تواند برای ایجاد اغتشاشات و تحریک برخی ها خرج کند، اظهار کرد:  دولت آمده که این وضعیت را اصلاح کند و چاره ای جز این جراحی ندارد، البته دولت دنبال یارانه ی پیشرفته ای است که هر کس این چند قلم را بخرد به همان قیمت سال ۱۴۰۰ برایش حساب شود.

وی با اشاره به اینکه ان‌شاءالله شیرینی اجرای این برنامه به جامعه خواهد رسید و اقشار پایین و متوسط از آن بهره‌مند خواهند شد، گفت: عده‌ای دلال و مفسد و رانت خوار دنبال فضاسازی هستند.

امام جمعه موقت ایلام بیان کرد: دشمن هم احساس خطر می کند و می‌داند که اگر این اقدام دولت به موفقیت برسد مردم ایران از لحاظ اقتصادی نفس راحتی خواهند کشید و آنها نمی‌خواهند مردم ما نفس راحتی بکشند و دنبال جوسازی هستند.

وی با اشاره به اینکه کسانی که بیان، قلم و تریبون دارند و در جامعه در جایگاهی هستند این موضوعات و برنامه را برای مردم تشریح کنند، خاطرنشان کرد:  این طرح اقتصادی الزاماتی از قبیل نظارت دقیق بر قیمت‌ها، ناامن کردن فضا برای دلالان، اقناع کردن مردم و توجه به قشر ضعیف و متوسط جامعه دارد که انشاالله خداوند مردم و دولت را در اجرای این طرح موفق کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار