فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

نقش تکاوران «نداجا» در آزادسازی خرمشهر/ بیت‌المقدس از بزرگترین عملیات‌های دفاع مقدس است

دریادار ایرانی گفت: عملیات بیت‌لمقدس یکی از بزرگترین عملیات‌های دفاع مقدس است که به‌طور مشترک انجام و با همکاری، همدلی و بسیج همه نیروها به ثمر رسید.
کد خبر: ۵۲۲۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۴ - 14May 2022
عملیات بیت المقدس از بزرگترین عملیات های دفاع مقدس است/ نقش تکاوران نداجا در آزادسازی خرمشهرامیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به در پیش بودن سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: عملیات بیت‌المقدس یکی از بزرگترین عملیات‌های دفاع مقدس است که به‌طور مشترک انجام و با همکاری، همدلی و بسیج همه نیروها به ثمر رسید و طی آن خرمشهر از لوث وجود دشمن بعثی پاکسازی شد. 
 
وی نقش تکاوران نیروی دریایی را در آزادسازی خرمشهر قابل توجه عنوان کرد و افزود: از آنجا که تکاوران نداجا در خرمشهر پایگاه رزمی داشتند و در واقع این شهر محل استقرار و اجرای مأموریت و آموزش‌شان بود از این رو اشراف اطلاعاتی خوبی نسبت به معابر و مسیرهای منتهی به خرمشهر داشتند و لذا توانستند اطلاعات به‌روزتری را در اختیار یگان‌های عمل‌کننده قرار دهند و در صحنه عملیات نیز مثمر ثمر واقع شوند. 
 
فرمانده نیروی دریایی تصریح کرد: تکاوران نیروی دریایی در روزهای نخست تجاوز رژیم بعثی نیز توانستند با هدایت نیروهای مردمی ۳۴ روز مقاومت جانانه‌ای از خود در منطقه نشان دهند و با اجرای عملیات‌های شبانه و ایذایی موتور پیشروی دشمن را متوقف کنند.
 
دریادار ایرانی گفت: بی تردید امنیت امروز در سایه جانفشانی شهدا و جانبازان و رزمندگان اسلام به دست آمده است و بر ما واجب است که همواره خدمات جامعه ایثارگری کشور را گرامی بداریم و تلاش کنیم تا ادامه‌دهنده راه و مسیر نورانی آنان باشیم. 
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها