به همت دفتر خبرگزاری دفاع مقدس گلستان؛

ویژه نامه "معراج" استان گلستان منتشر می‌شود

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان به همت دفتر خبرگزاری دفاع مقدس استان به مناسبت هفته دفاع مقدس، ویژه نامه‌ای با عنوان "معراج" منتشر خواهد کرد.
کد خبر: ۵۲۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹ - 02September 2015

ویژه نامه

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از گرگان، بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ویژه نامه "معراج" به همت دفتر خبرگزاری دفاع مقدس گلستان و سایر معاونتهای اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان در 60 صفحه تهیه و تنظیم شده است و به بیان خاطرات بیاد ماندنی رزمندگان استان گلستان در دفاع مقدس و معرفی شهدای استان میپردازد.

در بخشهای دیگر این ویژه نامه، گزارشی از مراسم تشییع شهدای غواص در استان، شهید مدافع حرم، مراسم شبهای قدر در تپه نورالشهدا گرگان و مقالاتی با موضوعات متنوع پرداخته شده است.

گزارشی از فعالیتهای این اداره کل نظیر برپایی هیئت امناء مرکز فرهنگی دفاع مقدس، تدوین تاریخ شفاهی رزمندگان استان، تدریس درس آشنایی با دفاع مقدس در سطح دانشگاههای استان و معرفی کتابهای منتشر شده، از دیگر بخشهای ویژه نامه "معراج" به شمار میآید.

خاطرنشان میسازد مدیرمسئول این ویژه نامه سرهنگ "عباس حسن نیا" مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان و سردبیر این ویژه نامه "ابوالفضل اعتراف" خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس استان است.

انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار