هادی هاشمی:

اولویت ما، سبک زندگی اسلامی خانواده هاست

مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه عاشورا با اشاره به اهمیت موضوع سبک زندگی اسلامی خانواده ها گفت: کارگاه های سبک زندگی اسلامی، برای نخستین بار در کشور، به صورت موضوعی و مدون در سپاه عاشورا آغاز شده است.
کد خبر: ۵۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۲ - 29October 2013

اولویت ما، سبک زندگی اسلامی خانواده هاست

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، هادی هاشمی مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه عاشورا با اشاره به اهمیت موضوع سبک زندگی اسلامی خانواده ها گفت: کارگاه های سبک زندگی اسلامی، برای نخستین بار در کشور، به صورت موضوعی و مدون در سپاه عاشورا آغاز شده است.

هادی هاشمی از تعالی ارتباطات اجتماعی، شکل گیری و تثبیت خانواده ها و تربیت فرزندان با آموزه های دینی به عنوان سه سرفصل سبک زندگی اسلامی نام برد و افزود: برای نوآوری و خودداری از تکرار مطالب، علاوه بر عنوان بندی کارگاه ها، موضوع هر کارگاه هم مشخص شده که هر سه ماه یک بار تشکیل می شود.

هاشمی، با اشاره به برنامه های این مرکز، اظهار کرد: برنامه های این مرکز شامل برنامه های اردویی، بصیرتی، فرهنگی، قرآنی و مسابقات مختلفی است که برای اوقات فراغت خانواده ها و با هدف ارتقای فرهنگ خانواده ها تدوین شده است.

وی خانواده سپاهیان را، پرچم دار و ستون اصلی تعاملات اجتماعی جامعه خواند و اظهار کرد: برنامه های ما مخصوص خانواده های سپاه بوده، ولی عموم بسیجی ها هم می توانند از برخی خدمات این مرکز، همچون «مرکز مشاوره خانواده شمیم»، استفاده کنند.

مسئول مرکز خانواده سپاه، خدمات این مرکز را شبه رایگان دانست و گفت: با وجود هزینه بالای خدمات مشاوره ای، درصد بسیار ناچیزی(10درصد)از خانواده ها دریافت می شود، چون اعتقاد داریم پرداخت بخشی از هزینه درمان، در درمان و بهبود فرد موثر است.

هادی هاشمی همچنین با بیان اینکه در این مرکز، شش مشاور به صورت مستمر فعالیت دارند، اذعان کرد: استقبال مردم از مرکز مشاوره خوب بوده و روزانه هشت الی 9 مشاوره فردی انجام می گیرد.

مرکز فرهنگی خانواده از سال 89 با هدف ارتقا و تعالی فرهنگ خانواده کارکنان سپاه، فعالیت خود را آغاز کرده که برنامه های این مرکز بصورت تدوین شده از خود سازمان فرهنگی خانواده بوده و با عنوان مسابقات قرآن در خانه، در بین خانواده ها مطرح می باشد.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار