امام جمعه ابرکوه:

 اصلاح یارانه‌ها حمایت جدی مردم را می‌طلبد

حجت‌الاسلام «حسینی» گفت: امروز اصلاح یارانه‌ها به عنوان سرآغاز تحوّل اقتصادی است که حمایت جدی مردم را می‌طلبد و رئیس‌جمهور فداکار تصمیم دارد حتی به بهای آبرویش هم که باشد این جراّحی اقتصادی را که سرانجامش به نفع مردم و به کوتاه کردن دست زالوصفتان سودجو از منابع اقتصادی است، انجام دهد.
کد خبر: ۵۲۲۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۴ - 13May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، حجت‌الاسلام «سید ابراهیم حسینی» امام جمعه «ابرکوه» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر ابرکوه اظهار داشت: امروز اصلاح یارانه‌ها به عنوان سرآغاز تحوّل اقتصادی است که حمایت جدی مردم را می‌طلبد و رئیس‌جمهور فداکار تصمیم دارد حتی به بهای آبرویش هم که باشد این جراّحی اقتصادی را که سرانجامش به نفع مردم و به کوتاه کردن دست زالوصفتان سودجو از منابع اقتصادی است، انجام دهد.
 
وی افزود: باید مردم ما کمک کنند تا دولت با استفاده از ظرفیت‌های داخلی و خارجی گام‌های مهم را بردارد و با مردمی سازی یارانه‌ها و توزیع عادلانه یارانه غیرهوشمند، اصلی‌ترین گام مانع زدائی بر سر راه رشد اقتصادی کشور را بردارد.
 
امام جمعه ابرکوه اظهارکرد: امروز سرفصل اصلی اخبار اقتصادی کشور است بحث گرفتن سود سرشار ارز ترجیحی از دست مافیای اقتصادی کشور و دادن آن به مصرف کنندگان است، زیرا ارز فساد زای ۴۲۰۰ تومانی از سال ۹۷ تا کنون بیش از ۹۰۰ هزار میلیارد تومان سود رانتی را به جیب عده‌ای دلال زالوصفت و خائن ریخته است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار