مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولیعصر (عج) خوزستان خبر داد:

پیش‌مقدمه کنگره شهدای روحانی در اهواز برگزار می شود

حجت الاسلام رستگار گفت: کنگره چهار هزار شهید روحانی دفاع مقدس نیازمند پیش مقدماتی است که به همین جهت کنگره ای با همین عنوان در سپاه ولیعصر خوزستان برگزار می شود.
کد خبر: ۵۲۲۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۴ - 13May 2022

پیش‌مقدمه کنگره شهدای روحانی در اهواز برگزار می شودبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین «عبدالرضا رستگار»، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولیعصر (عج) خوزستان امروز در جمع اصحاب رسانه به تشریح کنگره بزرگ شهدای روحانی پرداخت و اظهار داشت: کنگره چهار هزار شهید روحانی دفاع مقدس یادآور مجاهدت‌ها و رشادت‌های روحانیون غیور این مرز و بوم برای دفاع از میهن اسلامی است که در چهارم خرداد‌ماه در استان قم برگزار می‌شود.

وی افزود: این کنگره بزرگ نیازمند پیش مقدماتی است که به همین جهت کنگره ای با همین عنوان روز شنبه (24 اردیبهشت) در سپاه ولیعصر خوزستان برگزار می شود تا تمامی هماهنگی‌های نهایی برای حضور در این مراسم مورد بررسی قرار گیرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولیعصر (عج) خوزستان ادامه داد: در استان‌های مختلف نیز این پیش‌مقدمه کنگره شهدای روحانی برگزار می شود که در حاشیه آن در برخی استان‌ها در کنار آن تجلیل از آزادگان، تجلیل از شهدای مدافع حرم و جانبازان بالای ۵۰ درصد نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: همچنین در استان خوزستان همایش تجلیل از فرماندهان هشت سال دفاع‌مقدس برگزار می شود که به نوعی پیش‌مقدمه کنگره نیز با حضور تعدادی از فرماندهان روحانی سراسر کشور به شمار می رود.

حجت‌الاسلام رستگار گفت: تجلیل از فرماندهان روحانی دوران دفاع مقدس در خوزستان نیز از برنامه‌های اصلی این پیش کنگره است.

وی یادآور شد: برجسته کردن نقش روحانیت در دوران دفاع مقدس از اهداف اصلی این کنگره است چرا که نقش روحانیت در این دوران یکی از سوالات مهم در ذهن نسل‌ جوان است و این وظیفه ماست که این نقش و جایگاه را برای جوانان بازگو کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها