فرماندار هلیلان:

حذف ارز دولتی باعث کوتاه شدن دست مفسدان اقتصادی می‌شود

«عیوضی» گفت: حذف ارز دولتی باعث کوتاه کردن دست مفسدان اقتصادی از سفره مردم و جلوگیری از چپاول بیت‌المال و توزیع عادلانه منابع می‌شود.
کد خبر: ۵۲۲۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸ - 14May 2022

حذف ارز دولتی باعث کوتاه شدن دست مفسدان اقتصادی می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، «کورش عیوضی» فرماندار هلیلان، در حاشیه میزخدمت در جمع مردم ضمن تشکر از حضور مسئولین شهرستان در همراهی و برگزاری میز خدمت، اظهار داشت: از دهه ۹۰ به بعد، اقتصاد کشور در اثر تحریم‌های استکبار جهانی، دچار مصائب و مشکلاتی شد که به دلیل نداشتن برنامه منسجم، متاسفانه دولت گذشته اقدام به خلق و چاپ پول کرده که نتیجه این اقدام، تورم افسارگسیخته‌ای بود که روز به روز سفره معیشت خانواده‌ها را تحت تاثیر خود قرار داد.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی راهکار‌های مهمی را برای برون‌رفت اقتصاد از این رویه (تورم) بیان فرمودند که نسخه اقتصاد مقاومتی و اهمیت مقوله تولید و حمایت از کالای ایرانی از مهم‌ترین آن‌هاست.

عیوضی بیان کرد: در دولت‌های گذشته مسائلی نظیر نظام بانکی، صندوق‌های بازنشستگی، نظام مالیاتی، موضوع یارانه و ده‌ها خلأ دیگر حل نشده باقی مانده و به دولت سیزدهم تحمیل شد.

وی بیان کرد: این دولت راهکار‌هایی برای حل این مصائب در دست اقدام دارد که حذف ارز ترجیحی مهم‌ترین اقدام بزرگی است که در حال حاضر به آن پرداخته است.

فرماندار هلیلان خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم خدمات و حماسه‌های بزرگی در طول کمتر از یکسال گذشته انجام داده که اهم آن‌ها: کنترل کرونا و تولید و تهیه واکسن، آزادسازی سواحل برای استفاده عموم ملت، طرح رتبه‌بندی فرهنگیان، فعال شدن دیپلماسی منطقه‌ای و جهانی، افزایش فروش نفت علی‌رغم تحریم‌ها، نهضت ملی مسکن و سفر‌های استانی است.

عیوضی افزود: حذف ارز دولتی باعث کوتاه کردن دست مفسدان اقتصادی از سفره مردم و جلوگیری از چپاول بیت‌المال و توزیع عادلانه منابع می‌شود.

فرماندار هلیلان گفت: با توجه به هجمه فرهنگی و رسانه‌ای دشمنان خارجی و حتی داخلی علیه جراحی اقتصادی توسط دولت، شایسته و ضروری است که مردم را از مزایای این تحول اقتصادی آگاه سازند و مدافع این اقدام جهادی باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار