امام جمعه دهلران تأکید کرد؛

ضرورت توجه به یادمان‌ها و المان‌های شهدا در «دهلران»

حجت‌الاسلام «موسوی» با تاکید بر ضرورت توجه ویژه به موضوع فرهنگ ایثار و شهادت و یادمان‌ها و المان‌های شهدا در شهرستان مرزی دهلران، گفت: از دولت و مجموعه استان ایلام می‌خواهیم، به شهرستان دهلران که در دوران هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی داشته است، به‌صورت ویژه دیده شود.
کد خبر: ۵۲۲۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴ - 14May 2022

خدمت به مردم بزرگترین عبادات و فلسفه وجود نظام اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، جلسه شورای اداری شهرستان مرزی دهلران، با حضور «حسن بهرام‌نیا» استاندار ایلام و حجت‌الاسلام «سیدمحسن موسوی» امام جمعه دهلران، در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

امام جمعه دهلران در این نشست، با بیان اینکه نظام ما نظام الهی است، اظهار داشت: در رأس این نظام، امام زمان (عج) است و هر خدمتی که انجام شود، در دفتر امام زمان (عج) ثبت می‌شود.

حجت‌الاسلام «موسوی» با اشاره به اینکه در آموزه‌های دینی و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، توصیه شده است که قدر موقعیت و زمانی که در آن قرار گرفته‌ایم را بدانیم، افزود: مجموعه مدیران شهرستان و استان که به خلق خدا خدمت می‌کنید، بسیار ارزشمند است و بزرگرتین عبادت‌ها خدمت به مردم است.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم یکی از بزرگترین عبادت‌هاست، ابراز کرد: از دولت و مجموعه استان ایلام می‌خواهیم، به شهرستان دهلران که در دوران هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی داشته است، به‌صورت ویژه دیده شود.

امام جمعه دهلران یادآور شد: یکی از برکات سفر استاندار ایلام به شهرستان دهلران، ایجاد نمایندگی اوقاف و امور خیریه در این شهرستان بوده است و لازم است که در حوزه بهداشت و درمان نگاه ویژه‌ای به این شهرستان شود، مدیران‌کل استان به شهرستان دهلران در فواصل زمانی در طول سال از شهرستان دهلران، سرکشی داشته و پیگیر مسائل این شهرستان باشند.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره اینکه شهرستان دهلران یکی از شهرستان‌های گرم کشور در طول سال است، ابراز کرد: لازم است که در زمینه کاهش میزان خاموشی‌ها در فصل تابستان نگاه ویژه‌ای به شهرستان شود و در حوزه اربعین حسینی نیز حمایت‌ها و اقدامات مناسبی صورت گیرد.

وی با تاکید بر توجه ویژه به بحث فرهنگ ایثار و شهادت و یادمان‌ها و المان‌های شهدا در شهرستان مرزی دهلران، گفت: سفر استاندار ایلام به شهرستان مرزی دهلران می‌تواند نقطه عطفی در راستای توسعه استان در بخش‌های مختلف از جمله حوزه نفت و گاز و کشاورزی و ایجاد اشتغال باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها