رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ خبر داد؛

کشف و توقیف بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در جنوب تهران

سرهنگ گودرزی ازکشف بیش از شش هزار عدد لوازم خانگی خارجی خبرداد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های قاچاق شده را بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اعلام کردند.
کد خبر: ۵۲۲۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸ - 14May 2022

کشف و توقیف بیش ۱۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در جنوب تهرانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سرهنگ «علی ولی‌پور گودرزی» رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای پایش و کنترل بازار و جلوگیری از قاچاق و احتکار کالا، مامورین این پلیس موفق به کشف انبار دپوی کالای قاچاق در خیابان فدائیان اسلام به ارزش ۱۰۰ میلیارد تومان شدند.

وی ادامه داد: در ادامه تحقیقات مشخص گردید کالا‌ها بصورت شبانه خودرو‌های شوتی به انبار منتقل و دپو گردیده و فاقد هرگونه اسناد و مدارک، فاکتور و ثبت در سامانه جامعه تجارت می‌باشد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کاراگاهان انبار را پلمب کردند، افزود: تعداد ۱۰۴۶دستگاه یخچال، ۲۴۶دستگاه کولر، ۶۲۳دستگاه اجاق گاز، ۵۳۶ دستگاه لباسشویی و ظرفشویی، ۷۵۴دستگاه جاروبرقی، ۱۱دستگاه فر، دستگاه هود، ۲۷دستگاه تلویزیون، ۸۳۰دستگاه بخاری، ۲۵دستگاه کمبی، ۱۲۵دستگاه آبگرمکن، ۲۶۱۵قلم سیسمونی کودک، ۱۱قلم لوازم جاروبرقی کشف، یک نفر متهم دستگیر و پرونده درخصوص قاچاق کالا تشکیل و به مرجع قضائی معرفی کردند.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۱۰۰ میلیارد تومان اعلام کرده اند، اضافه کرد: تامین نظم و امنیت و مقابله با هرگونه ناهنجاری و اخلال در تهیه توزیع کالا‌های ضروری خانوار همواره در دستور کار پلیس قرار داشته و با توجه به کمبود برخی از اقلام ضروری در بازار این امر باید با جدیت بیشتری انجام شود؛ لذا شهروندان در صورت مشاهده هرگونه احتکار کالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار