شهر الزبدانی به طور کامل آزاد شد

نظامیان ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت لبنان موفق شدند به طور کامل بر منطقه راهبردی الزبدانی تسلط پیدا کرده و این منطقه را از وجود عناصر تروریستی پاکسازی کنند.
کد خبر: ۵۲۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸ - 02September 2015

شهر الزبدانی به طور کامل آزاد شد

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس، به نقل از پایگاه النشره ارتش سوریه و رزمندگان حزب الله به صورت کامل بر منطقه راهبردی الزبدانی تسلط پیدا کردند.

کنترل کامل نیروهای حزب الله در حالی صورت گرفت که تعدادی از عناصر تروریستی «احرار الشام» و «جبهه النصره» باقی مانده در شهر از جنوب شهر به سمت منطقه مضایا عقبنشینی کردند.

هرچند مقاومت لبنان و ارتش سوریه هنوز خبر آزادسازی را رسما اعلام و تایید نکردهاند، اما در حال حاضر نیروهای متخصص حزب الله و ارتش سوریه در حال پاکسازی و خنثیسازی بمبهای کار گذاشته شده در خانهها و خیابانها در شهر هستند.

در همین رابطه دیروز سه شنبه شبکه المنار گزارش داد که ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت پیشروی چشمگیری در شهر الزبدانی داشته اند و در پی پیشروی بزرگ ارتش سوریه و نیروهای مقاومت، صفوف تروریستها از هم پاشیده شده و تروریست ها دچار سردرگمی شده اند.

از سوی دیگر رسانههای گروههای تروریستی و رسانههای کشورهای مرتجع عربی خط تبلیغاتی نادرست سیطره تروریستها بر بخشهایی از مناطق جنوب شرقی شهرک الفوعه را منتشر کردهاند تا بتوانند با این دست شایعات، روحیه تروریستها را بالا برده و همچنین با تضعیف روحیه نیروهای مردمی در دو شهرک بتوانند با جنگ رسانهای زمینه اشغال کامل شهرک الفوعه را فراهم کنند.

این در حالی است که خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد که در ادامه عملیات ارتش این کشور علیه مخفیگاهها و تجمعات گروههای تروریستی موسوم به جیش الفتح در اطراف شهرک الفوعه و حومه جنوب ادلب، دستکم 64 تروریست به هلاکت رسیدند.

یک منبع نظامی سوری هم گفت جنگندههای ارتش، تجمعات ومخفیگاههای گروههای تروریستی تکفیری را در شهرکهای الصواغیه، بنش، کللی و جنوب زردنا و اطراف شهرک الفوعه در حومه شمال شرقی ادلب به شدت بمباران کردند که این حملات علاوه برهلاکت 12 تروریست به انهدام چندین خودرو و موشک انداز تروریستهای جبهه النصره و گروه موسوم به احرارالشام منجر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار