اسماعیل هنیه:

تشکیلات خودگردان معاهده «اسلو» را لغو کند

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» از تشکیلات خودگردان فلسطین خواست تا در واکنش به اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی ازجمله قتل شیرین ابو عاقله، معاهده اسلو را لغو کند.
کد خبر: ۵۲۲۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴ - 14May 2022

تشکیلات خودگردان معاهده «اسلو» را لغو کندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس سخنانی را در خصوص آخرین تحولات اراضی اشغالی و تشدید اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی، مطرح کرد.

رئیس دفتر سیاسی حماس در سخنانی، اظهار داشت: رژیمی که از تشییع پیکر شهید حقیقت و وطن و برافراشتن پرچم فلسطین می‌ترسد، قادر به ادامه بقا در این سرزمین نخواهد بود.

اسماعیل هنیه از تشکیلات خودگردان فلسطین دعوت کرد در واکنش به شهادت شیرین ابوعاقله خبرنگار فلسطینی، حملات به جنین، توسعه شهرک‌سازی در کرانه باختری، عربده‌کشی صهیونیست‌ها در مسجد الاقصی، محاصره غزه، بازداشت فلسطینیان و سرکوبگری وحشیانه آنان، رسماً به معاهده اسلو با رژیم صهیونیستی پایان داده، از به رسمیت شناختن این رژیم عقب نشسته و همکاری امنیتی با آن را متوقف کند و برنامه مقاومت فراگیر علیه آن را در پیش گیرد.

هنیه همچنین خواستار تسریع در تشکیل یک رهبری میدانی واحد و یکپارچه برای مقابله با رژیم اشغالگر صهیونیستی شد.

وی عنوان کرد: ما وارد مرحله‌ای جدید شدیم که باید تصمیماتی حساس و استراتژیک اتخاذ کنیم و بدون هیچ تردید و واهمه‌ای به راه خود ادامه می‌دهیم. ملت ما نبرد با رژیم اشغالگر را در تمامی عرصه‌ها یکسره خواهد کرد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار