فتح خرمشهر؛ فتح خون/ مسئول حفظ آثار مشارکت زنان در دفاع مقدس آذربایجان غربی:

حماسه سوم خرداد جلوه‌ای از عزت و ایثار فرزندان ایران است

«سپهری» حماسه سوم خرداد را جلوه‌ای از عزت، مقاومت و ایثار فرزندان غیور ایران اسلامی دانست و گفت: به پاس این ایستادگی و مقاومت‌ها باید قدردان شهدا و ادامه دهنده راه آنها باشیم.
کد خبر: ۵۲۲۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶ - 14May 2022

حماسه سوم خرداد جلوه ای از عزت، مقاومت و ایثار فرزندان غیور ایران است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، «لیلا سپهری» مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس آذربایجان غربی امروز در مراسم طرح سلاله‌ها که در قالب بازدید جمعی از بسیجیان حوزه 7 فاطمه الزهرا (س) ارومیه از موزه دفاع مقدس آذربایجان غربی به مناسبت گرامیداشت حماسه سوم خرداد برگزار شد گفت: حماسه فتح خرمشهر و عملیات عظیم بیت‌المقدس یادآور استقامت، همدلی، وحدت و انسجام دلاور مردان و زنان ایران اسلامی است که با ایمان قوی و رهبری داهیانه امام خمینی (ره) این عزت و افتخار را برای کشور به ارمغان آوردند.

وی افزود: لذا امروز یکی از وظایف ما بازخوانی اهداف و آرمان‌های شهدا و بازبینی و بازشناسی تاریخ بلند مقاومت رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس است.

سپهری بازدید از مرکز فرهنگی و |دفاع مقدس را یکی از ابزارهای انعکاس ارزش های دوران هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و گت: یقینا تاثیرگذاری این مراکز در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در بین مردم بخصوص نسل جدید بیشتر خواهد بود.

بسیجیان در این بازدید از قسمت های مختلف موزه و باغ موزه دفاع مقدس آذربایجان غربی شامل تصاویر شهدا، وسایل و ادوات جنگی، پلاک شناسایی شهدا، ماکت های عملیات های دوران دفاع مقدس و تابلو های مربوط به جنگ هشت ساله دیدن کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها