مشاور استاندار خراسان رضوی در امور ایثارگران:

رسالت پیشکسوتان دفاع مقدس، تربیت مدیران تراز انقلاب اسلامی است

«شمقدری» گفت: پیشکسوتان جهاد و مقاومت باید از نسل جوان، مدیر تراز انقلاب اسلامی تربیت کنند.
کد خبر: ۵۲۲۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰ - 14May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، جلسه شورای راهبردی و کمیته پیشکسوتان جهاد و مقاومت شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی به ریاست «امرالله شمقدری» مشاور استاندار خراسان رضوی در امور ایثارگران و با حضور سایر اعضا امروز در مشهد برگزار شد.

شمقدری در این نشست با اشاره به جایگاه پیشکسوتان دفاع مقدس در استمرار انقلاب اسلامی اظهار داشت: پیشکسوتان جهاد و مقاومت باید از نسل جوان مدیر تراز انقلاب اسلامی تربیت کنند.

وی افزود: هدف از تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس الگوسازی نسل جبهه و پرهیز از اشرفی‌گری و نیز نهادینه‌کردن مدیریت جهادی است. از طریق ارتباط پیشکسوتان دفاع مقدس و نسل جوان گسست نسلی از بین می‌رود.

این مسئول با بیان اینکه پیشکسوتان دفاع مقدس هدف بلندی را دنبال می‌کنند، تصریح کرد: پیشکسوتان جهاد و مقاومت در بیان و عمل باید فرهنگ جبهه را تبیین کنند و آفت‌های رفتاری را به جامعه متذکر شوند.

مشاور استاندار خراسان رضوی در امور ایثارگران یادآور شد: پیشکسوتان دفاع مقدس باید خط مقدم نقد منصفانه باشند و هرکجا نیاز به اصلاح بود اصلاح صورت بگیرد.

رئیس کمیته پیشکسوتان دفاع مقدس استان خراسان رضوی تأکید کرد: خراسان در بسیاری از حوزه‌ها برای کشور الگو بوده است. امیدواریم با برگزاری برنامه‌های اثرگذار فرهنگی در گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس به‌ویژه سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر همچون گذشته بدرخشد.

شمقدری خاطرنشان کرد: اقدامات زیادی در حوزه پیشکسوتان دفاع مقدس انجام گرفته است اما باید اولویت‌ها مورد توجه قرار گیرد و تقویت شوند.

در این نشست «سیدتقی شکری» مدیرعامل مؤسسه موج‌های بی‌قرار ویژه اطلاعات عملیات یگان‌های رزم خراسان گزارشی از اقدامات این مؤسسه در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارائه کرد.

در ادامه «سید نعمت‌الله سجادی» معاون ارشد اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان توضیحاتی در خصوص ساختار کمیته پیشکسوتان دفاع مقدس استان بیان کرد.

همچنین سرهنگ «حسین مجیدی خامنه» مدیر پیشکسوتان دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار به برشماری مهمترین برنامه‌های تشکل‌ها فعال در حوزه دفاع مقدس در سالروز آزادی خرمشهر پرداخت.

در این نشست اعضا به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در خصوص هر چه بهتر برگزاری شدن برنامه‌های گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس پرداختند.

برگزاری نشست هم‌اندیشی تشکل‌های مردم نهاد دفاع مقدس، ارائه برنامه‌های پیشنهادی در گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و هر چه باشکوه برگزار شدن ویژه‌برنامه‌های سالروز آزادی خرمشهر با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها از مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار