فرمانده سپاه ناحیه اراک:

ساماندهی بیش از ۳۶۰ گروه جهادی در اراک

سرهنگ مهجوری گفت: در راستای خدمت رسانی به مردم و رفع فقر و محرومیت در سطح شهر اراک بیش از ۳۶۰ گروه جهادی سازماندهی شده اند که در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی می‌کنند.
کد خبر: ۵۲۲۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰ - 14May 2022

ارائه خدمات ۶۵ هزار نفر روز توسط جهادگران اراکی در سال ۱۴۰۰به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، «سرهنگ پاسدار «محمد مهجوری» فرمانده سپاه ناحیه اراک امروز در آیین بازدید از اردوی جهادی گروه جهادی شهید علیرضا ابراهیمی در روستای مشهد الکوبه اراک با تقدیر از زحمات جهادگران در رزمایش جهادگران فاطمی اظهار کرد: در هفته بسیج سازندگی امسال بیش از ۲۳ گروه جهادی در رزمایش جهادگران فاطمی شرکت کردند و به سهم خود از کلیه جهادگران بسیجی در این رزمایش تقدیر و تشکر می کنم.

وی افزود: یکی از مهمترین کارکردهای اردوهای جهادی در کنار برکات فراوان آن امیدبخشی بین مردم و مناطق محروم است و جوانان با شرکت در این اردوها درس معنویت، اخلاق و مدیریت می آموزند و از این جهت گفتمان سازی کار جهادی اهمیت بسیاری دارد.

سرهنگ مهجوری بیان کرد: یکی از مهمترین نیازهای مهم گام دوم انقلاب فرهنگ سازی حرکت های جهادی بر پایه مردم است و در موفقیت های گام اول انقلاب نقش مردم بسیار پر رنگ است و لذا نقش مردم در ساختن ایرانی قوی در گام دوم از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی تأکید کرد: راهکار مقابله با دشمنان کار و روحیه جهادی است و جهادگران در طی این سال ها توانستند بسیاری از تهدیدات را به فرصت تبدیل کنند و کارآمدی تفکر جهادی و انقلابی را به نمایش گذاشتند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک ادامه داد: جهادگران بسیجی با روحیه انقلابی نشان داده اند با جهاد هیچ بن بستی وجود ندارد و لذا در گام دوم انقلاب باید کار جهادی و خدمت به محرومین گفتمان قالب جامعه باشد.

وی بیان کرد: در راستای خدمت رسانی به مردم و رفع فقر و محرومیت در سطح شهر اراک بیش از ۳۶۰ گروه جهادی سازماندهی شده اند که در عرصه های مختلف خدمت رسانی می کنند.

سرهنگ مهجوری خاطر نشان کرد: گروه های جهادی در سطح اراک منشا خدمات فراوانی بوده اند و در سال ۱۴۰۰ بیش از ۶۵ هزار نفر روز توسط جهادگران بسیجی به مردم خدمات ارائه شده است و در سال ۱۴۰۱ مسیر خدمت رسانی به مردم شتابنده ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها