نماینده ولی فقیه در خوزستان:

شهدای روحانی در دوران دفاع مقدس خوش درخشیدند

موسوی فرد گفت: شهدای روحانی در دوران دفاع مقدس خوش درخشیدند و پا به پای رزمندگان با دشمن تا بن دندان مسلح جنگیدند و بیش از چهار هزار نفر از آنان به فیض شهادت نایل آمدند.
کد خبر: ۵۲۲۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۶ - 14May 2022

شهدای روحانی در دوران دفاع مقدس خوش درخشیدندبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدنبی موسوی فرد» امروز (شنبه) در همایش تجلیل از فرماندهان روحانی دوران دفاع مقدس در مجتمع فرهنگی فجر اهواز اظهار داشت: شهدای روحانی در دوران دفاع مقدس خوش درخشیدند و پا به پای رزمندگان با دشمن تا بن دندان مسلح جنگیدند و بیش از چهار هزار نفر از آنان به فیض شهادت نایل آمدند.

وی شهادت را پاداش عمری مجاهدت بیان و بر ادامه راه شهدای روحانی و دیگر شهدای عزیز دفاع مقدس و مدافع حرم و سلامت تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان به حضور روحانیون و طلاب در کنار مردم آسیب دیده از زلزله، سیل و دوران سخت کرونا اشاره کرد و افزود: با وجود مخاطرات ناشی از کرونا ولی همه متوفیان بیماری کرونا با رعایت کامل شئونات اسلامی به خاک سپرده شدند و تعدادی از روحانیون نیز در همراهی با مردم به لقاءالله پیوستند.

موسوی فرد در ادامه، جهاد تبیین، تبلیغ برای فرزند آوری و امر به معروف و نهی از منکر به خصوص در موضوع حجاب را از وظایف مهم روحانیت در شرایط فعلی بیان کرد و متذکر شد: جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب به آن تاکید داشتند می تواند جنگ رسانه ای و روانی دشمن را خنثی کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار