امام جمعه دشتستان:

دولت سیزدهم آبروی خود را گذاشته تا بتواند جلوی فساد را بگیرد

«مصلح» گفت: دولت سیزدهم آبروی خود را گذاشته تا بتواند جلوی فساد و دلال بازی و قاچاق را بگیرد و منفعت آن را به خود مردم برگرداند که امری پسندیده و شایسته تقدیر است.
کد خبر: ۵۲۲۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱ - 15May 2022

دولت سیزدهم آبروی خود را گذاشته تا بتواند جلوی فساد را بگیردبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «حسن مصلح» امام جمعه دشتستان طی پیامی خطاب به مردم دشتستان ضمن حمایت از طرح مردمی سازی یارانه‌ها اظهار داشت: طرح برگزاری تجمعات و اعتراضات در شهر برازجان طرح ریزی ضد انقلاب جهت ضربه زدن به مردم و اموال عمومی و تضعیف دولت مردمی است و مردم هوشیار باشند و در زمین دشمنان بازی نکنند.

وی گفت: در حال حاضر موانع زیادی بر سر راه دولت برای شکوفایی اقتصادی و رشد مطلوب وجود دارد که یکی از آنها یارانه غیر هوشمند یا ارز ترجیحی بوده است که به جیب تولید کننده‌های خارجی رفته و کمترین آن به مردم می رسیده است.

امام جمعه دشتستان افزود: ما معتقدیم این کار باید در سال‌های پیش انجام می‌شد اما متأسفانه انجام نشده است و دولت سیزدهم آبروی خود را گذاشته تا بتواند جلوی فساد و دلال بازی و قاچاق را بگیرد و منفعت آن را به خود مردم برگرداند که امری پسندیده و شایسته تقدیر است.

مصلح گفت: هم اکنون این امر باعث ناراحتی شدید معاندین شده و موجی از نا امیدی و یاس را از سوی رسانه‌های جیره خوار خود به مردم القا کرده‌اند که موجبات نگرانی مردم را فراهم آورده است.

وی گفت: ضمن تقدیر از همه حافظان امنیت به مردم شریف، ولایتمدار و همیشه در صحنه شهر برازجان و شهرستان دشتستان توصیه می‌کنم مراقب آتش‌افروزی دشمنان باشند و مثل همیشه از کشور و نظام خود دفاع کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار