تجلیل از خانواده شهیدان «حاجی بابایی» +تصاویر

جمعی از کارکنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان به همراه «گودرزی» مدیرکل اسناد و کتابخانه ملی غرب کشور از خانواده شهیدان «علیرضا» و «ابوالقاسم حاجی‌بابایی» تجلیل کردند.
کد خبر: ۵۲۲۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۷ - 15May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «میثاق گودرزی» مدیرکل اسناد و کتابخانه ملی غرب کشور، «محمد برخوردار» مدیر ادبیات و تاریخ، «علی‌اصغر شیخی» مسئول بازرسی و «کمال مظفری» مدیر روابط عمومی و فضای مجازی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با حضور در منزل خانواده شهیدان «علیرضا و ابوالقاسم حاجی‌بابایی» با پدر و مادر این شهیدان دیدار و تجلیل کردند.

اخیراً کتاب «کوله‌هایی پر از لیمو» روایت خاطرات سردار شهید «علیرضا حاجی‌بابایی» به قلم «محسن صیفی‌کار» و چاپ سی‌ام کتاب «حاج جلال» روایت خاطرات «جلال حاجی‌بابایی» از رزمندگان دوران دفاع مقدس و پدر شهیدان «علیرضا و ابوالقاسم حاجی‌بابایی» به قلم «لیلا نظری گیلانده» رونمایی شد.

«علیرضا حاجی بابایی» در سال ۱۳۳۵ در شهر مریانج به دنیا آمد، وی در دوران دفاع مقدس فرماندهی محور عملیاتی سپاه پاسداران همدان در سرپل‌ذهاب و کوشک را بر عهده داشت و در نهایت در ۲۴ تیر سال ۱۳۶۱ در منطقه بصره به شهادت رسید.

«ابوالقاسم حاجی بابایی» در سال ۱۳۴۱ در مریانج به دنیا آمد و در عملیات والفجر مصادف با اول اسفند۱۳۶۴به شهادت رسید.

تجلیل کارکنان اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان از خانواده شهیدان حاجی بابایی +تصاویر

تجلیل کارکنان اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان از خانواده شهیدان حاجی بابایی +تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار