معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی:

هرچقدر برای معرفی ارزش های والای شهدا قدم برداریم باز هم جای کار دارد

«حسنی» گفت: برگزاری مراسمات بزرگداشت شهدا از توفیقات بزرگ الهی است و هرچقدر در راه شهدا و معرفی ارزش های والای آنها قدم برداریم باز هم جای کار دارد.
کد خبر: ۵۲۲۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۰ - 15May 2022

هرچقدر در راه شهدا و معرفی ارزش های والای آنها قدم برداریم باز هم جای کار دارد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، «محمدحسین حسنی» معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با موضوع برگزاری «یادواره شهدای شاخص ورزشکار و رسانه» اظهار داشت: ما مدیون شهدا هستیم و هرچقدر در راه شهدا و معرفی ارزش های والای آنها در جامعه قدم برداریم باز هم جای کار وجود دارد.

وی با اشاره به آمار شهدای شاخص ورزشکار آذربایجان غربی افزود: تاکنون در این استان 120 شهید شاخص توسط اداره کل ورزش و جوانان استان شناسایی شده است که امیدواریم بتوانیم با معرفی سیره و منش پهلوانی آنان به نسل جوان ادای دین کرده باشیم.

حسنی از برگزاری جشنواره «رسم جوانمردی» در روز (سه شنبه) 3 خرداد نیز خبر داد و گفت: یکی از اهداف برپایی این جشنواره تقویت و ارتقای روحیه پهلوانی و پاسداشت ارزش‌های معنوی و اخلاقی میان جامعه ورزش کشور است.

«محمد نقی پور» سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری ارومیه نیز در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: فردا یکشنبه یادواره شهدای شاخص «ورزش و رسانه» با حضور مردم، مسئولین و خانواده های معظم شهدا در ارومیه برگزار می شود.

وی تصریح کرد: این مراسم ساعت 16:30 با سخنرانی سردار «مجید ارجمندفر» جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شمالغرب کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار