کسب رتبه برتر مدیریت هنری اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان در رویداد «سینما حماسه»

«لطفی‌شهپر» گفت: مدیریت هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان موفق به کسب رتبه برتر در مرحله اول رویداد «سینما حماسه» در بخش مستند شد.
کد خبر: ۵۲۲۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۷ - 15May 2022

کسب رتبه برتر مدیریت هنری اداره حفظ آثار دفاع مقدس همدان در رویداد «سینما حماسه»«امین لطفی‌شهپر»‌ مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، اظهار داشت: مدیریت هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان موفق به کسب رتبه برتر در مرحله اول رویداد «سینما حماسه» شد.

وی بابیان اینکه رویداد «سینما حماسه» در دو بخش مستند و داستانی توسط حوزه هنری خراسان رضوی برگزار شد، گفت: از مجموع ۷۷۳ اثر ارسالی به دبیرخانه رویداد ۱۹ اثر مستند و ۱۵ اثر داستانی توسط هیئت داوران در مرحله اول رویداد انتخاب شدند.

لطفی‌شهپر با اشاره به اینکه این رویداد از ۲۴ تا ۲۶ اردیبهشت‌ماه در مشهد مقدس در حال برگزاری است، افزود: مدیریت هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان در بخش مستند با عنوان «بهترین روز زندگی» جزو برگزیدگان مرحله اول این رویداد است.

وی تصریح کرد: «سینما حماسه» یک اتفاق خاص و بزرگ است که در گذشته همانند آن نبوده و اینکه در هر جای کشور که زندگی می کنی و از داخل منزل بتوانی کارت را ثبت کنی و به شایستگی انتخاب شود و در این رویداد شرکت کنی و  در نهایت کارت به تولید برسد، اتفاقی نادر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار