یک تحلیلگر فلسطینی:

هدف از بازداشت‌های کرانه باختری جلب رضایت صهیونیست‌های افراطی است

موج بازداشت هایی که در میان فعالان و رهبران جنبش مقاومت اسلامی "حماس" در کرانه باختری صورت گرفت، در راستای تحولات مذاکرات و روند سازش و همچنین با هدف جلب رضایت افکار عمومی جامعه صهیونیستی پس از آزادی اسرای فلسطینی انجام می شود.
کد خبر: ۵۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۶ - 29October 2013

هدف از بازداشت‌های کرانه باختری جلب رضایت صهیونیست‌های افراطی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، احمد رفیق عوض تحلیلگر فلسطینی اظهار داشت: موج بازداشتهایی که  در میان فعالان و رهبران جنبش مقاومت اسلامی "حماس" در کرانه باختری صورت گرفت، در راستای تحولات مذاکرات و روند سازش و همچنین با هدف جلب رضایت افکار عمومی جامعه صهیونیستی پس از آزادی اسرای فلسطینی انجام میشود.

عوض خاطر نشان کرد: بازداشتهای کرانه باختری از مدتها قبل شروع شده است و هدف از آن سرکوب ملت فلسطین و همه رهبران، اندیشمندان و آرمانهای این ملت میباشد که این مساله جدیدی نیست. رژیم صهیونیستی قبلا نیز دست به چنین کارهایی زده است، اما شاید از بعد زمانی، این بازداشتها همزمان با مذاکرات و حوادث امنیتی صورت گرفته باشد.

این تحلیلگر فلسطینی با اشاره به اینکه این سیاست رژیم صهیونیستی با هدف به تسلیم واداشتن ملت فلسطین ادامه خواهد یافت، تصریح کرد: این بازداشتها بیش از آنکه یک کار اطلاعاتی و امنیتی باشند، با هدف جلب رضایت افکار عمومی جامعه صهیونیستی و مخالفت صهیونیستهای تندرو با آزادی اسرای فلسطینی بازداشت شده در مرحله قبل از امضای توافقنامه اسلو، صورت میگیرد.

وی افزود: موج بازداشتها به ویژه در میان اعضا و فعالان جنبش حماس به منزله چراغ سبز دولت عبری به افکار عمومی این رژیم مبنی بر این که اگر چند نفر آزاد شدهاند؛ در مقابل چندین نفر دیگر بازداشت شدهاند، میباشد.

لازم به ذکر است؛ نظامیان صهیونیستی دیروز موج بازداشتهای گسترده ای را در میان فعالان و رهبران جنبش مقاومت اسلامی "حماس" به مورد اجرا گذاشتند و ۲۴ نفر از آنها را در الخلیل، جنین، طولکرم و نابلس بازداشت کردند که در میان آنها تعداد زیادی از مسئولان و اعضای انجمن اسلامی دانشگاه نجاح و دو نفر از نمایندگان پارلمانی حماس به نامهای نزار رمضان و محمد ماهر بدر از استان الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری نیز دیده میشدند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار