نماینده ولی فقیه در مازندران:

نسبت به ارزان‌سازی سفر‌های عتبات عالیات توجه شود

«محمدی لائینی» با بیان اینکه باید نسبت به ارزان‌ساری سفر عتبات عالیات توجه شود، خواستار کنترل هزینه‌های چندبرابری این سفر شد.
کد خبر: ۵۲۲۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۴ - 15May 2022

نسبت به ارزان سازی سفر‌های عتبات عالیات توجه شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران عصر امروز در دیدار با رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان با بیان اینکه هدف ستاد، خدمت به زائرین است و باید موکب‌های آبرومندانه و در تراز باشند و شاخصه‌های موردنظر را رعایت کنند، اظهار داشت: موکب‌ها در سه درجه تنظیم شود و حیثیت جمهوری اسلامی باید حفظ شود و در انتخاب نیروهای انسانی از نظر برخورد، رفتار و کارآمدی و جوانگرایی توجه شود.

وی افزود: وضعیت کرونا رو به بهبود است و مشکلی وجود ندارد و باید نسبت به ارزان‌سازی سفر عتبات عالیات توجه شود.

محمدی لائینی با بیان اینکه باید هزینه‌های چند برابری این سفر کنترل شود، خواستار برقراری سفرهای زمینی برای زیارت عتبات عالیات از جمله کربلا شد و ادامه داد: سفرهای زمینی نسبت به سفر هوایی ارزان و به صرفه‌تر است.

وی با بیان اینکه سفرهای هوایی هزینه‌های زیادی را به زائرین تحمیل می‌کند، گفت: سفرهای عتبات عالیات باید ارزان و آسان شود زیرا امیدواریم سفرهای زیارتی اربعین به آسانی برگزار شود.

وی با تقدیر از مردم استان و رشد کمک‌های آنان برای بازسازی عتبات عالیات، از ستاد بازسازی، خواست تا زمانبندی مشخص و روزشمار، ماه‌شمار و سال‌شمار برای پایانی طرح‌های بازسازی در عتبات انجام دهد.

امام جمعه ساری با بیان انکه در طرح‌هایی که باید با بودجه مردمی اجرا شود زمان‌بندی کردن آسان نیست و گاهی با اقبال کمتری مواجه است، گفت: بودجه‌های دولتی هم با مشکلاتی مواجه است و بودجه مردم رو به رشد است و انتظار داریم ستاد، افق و چشم اندازی را ترسیم کند و آماده برگزاری جشن تکمیل بازسازی بشویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار