امام‌جمعه موقت نهاوند:

خانواده شهدا تمامی هستی خود را فدای انقلاب کردند

حجت‌الاسلام «مولوی» گفت: خانواده شهدا تمامی هستی سرمایه و عزیزان خود را فدای انقلاب اسلامی کردند تا ما امروز در آسایش و امنیت باشیم.
کد خبر: ۵۲۲۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۷ - 15May 2022

خانواده شهدا تمامی هستی خود را فدای انقلاب اسلامی کردندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، با حضور حجت‌الاسلام «عباس مولوی» امام‌جمعه موقت نهاوند، از والدین شهید روحانی «محمد بهروز ساکی» دیدار و تجلیل شد.

امام‌جمعه موقت شهرستان نهاوند در این دیدار اظهار داشت: اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی مرهون جان‌فشانی‌ها و ازخودگذشتگی‌های شهدا و ایثارگران است.

وی خانواده شهدا را سند افتخار ملت ایران دانست و گفت: توجه و تکریم خانواده شهدا وظیفه همگانی است و باید به این امر توجه کافی شود.

حجت‌الاسلام مولوی تصریح کرد: خانواده شهدا تمامی هستی سرمایه و عزیزان خود را فدای انقلاب اسلامی کردند تا ما امروز در آسایش و امنیت باشیم.

«محمد بهروز ساکی» در مهرماه سال ۱۳۴۸ در روستای فارسبان از توابع شهرستان نهاوند ه دنیا، او در سال ۱۳۶۶ وارد سپاه پاسداران می‌شود و پس از قبول قطعنامه ۵۹۸ توسط ایران برای دفاع از میهن اسلامی با میل شخصی خود به منطقه کردستان منتقل و در آنجا علاوه بر کار تبلیغی، فرماندهی نیرو‌های گروهی از تیپ مستقل ۲۱۲ حمزه سیدالشهدا را به عهده گرفت؛ و سرانجام در ۱۰ مرداد سال ۱۳۶۸ بر اثر انفجار مین به شهادت می‌رسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار