سامانه دیدار با رئیس بنیاد شهید به صورت آزمایشی راه‌اندازی شد

مدیرکل مراجعات و پاسخگویی به ایثارگران در دومین وبینار آموزشی سامانه «دیدار» از راه‌اندازی آزمایشی این سامانه به منظور ثبت درخواست‌های دیدار ایثارگران با مسئولان بنیاد خبر داد.
کد خبر: ۵۲۲۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲ - 16May 2022

سامانه دیدار با رئیس بنیاد شهید به صورت آزمایشی راه‌اندازی شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «محمدحسن علی‌نقیان افجه‌ای» مدیرکل مراجعات و پاسخگویی به ایثارگران در مورد اهداف راه‌اندازی سامانه «دیدار» اظهار داشت: ایثارگران و سایر افراد در ارتباط با بنیاد شهید و امور ایثارگران می‌توانند با مراجعه به این سامانه در پایگاه اطلاع‌رسانی ایثار درخواست خود را برای دیدار و ملاقات با مسئولان بنیاد در همه سطوح ثبت و ارسال کنند.

مدیرکل مراجعات و پاسخگویی به ایثارگران ادامه داد: پس از راه‌اندازی سامانه «دیدار» هیچ ملاقاتی با ایثارگران بدون ثبت در سامانه انجام نمی‌شود و بدین ترتیب امکان پیگیری درخواست‌های ایثارگران، رفع مشکلات و پاسخگویی به این عزیزان فراهم می‌شود.

وی سپس به فرایند‌های نظارت بر انجام درخواست‌های دیدار جامعه ایثارگری برای دیدار پرداخت و گفت: نظرات کارشناسی در مورد درخواست‌های ایثارگران در سطوح مختلف در این سامانه ثبت می‌شود تا افراد دیدارکننده در جریان موضوع و راهکار‌های رفع مشکل و پاسخ به سؤالات و درخواست‌ها قرار گیرند.

مدیرکل مراجعات و پاسخگویی به ایثارگران از راه‌اندازی آزمایشی این سامانه خبر داد و تأکید کرد: ثبت درخواست ایثارگرانی که به سامانه دسترسی ندارند توسط کارشناسان اداره‌کل مراجعات و پاسخگویی به ایثارگران به صورت حضوری و از طریق تلفن ۱۶۱۶ قابل انجام است.

علی‌نقیان افجه‌ای خاطرنشان کرد: یکی از اهداف مهم دیدار با ایثارگران عزیز رفع مشکلات و پاسخگویی به این عزیزان است لذا ممکن است این دیدار‌ها به صورت تصویری، تلفنی و غیرحضوری در سطوح مختلف انجام شود و البته نوبت دیدار با ایثارگران به صورت مستمر از طریق پیامک برای این عزیزان ارسال می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از اهداف راه‌اندازی این سامانه می‌توان به شفاف‌سازی، دسترسی همگان برای دیدار و عدالت محوری اشاره کرد.

کوروش محمدحسینی مدیرکل آمار و فناوری بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این نشست به تشریح نحوه فعالیت این سامانه پرداخت و گفت: ایثارگران عزیز نیاز به ثبت‌نام مجدد در این سامانه را ندارند و افرادی که در سامانه خدمات الکترونیک ایثار ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند وارد این سامانه شوند.

وی خاطرنشان کرد: ایثارگران عزیزی که تاکنون نسبت به ثبت‌نام در سامانه خدمات الکترونیک ایثار اقدام نکرده‌اند می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی ایثار و بخش خدمات پرکاربرد به صورت غیرحضوری در این سامانه ثبت‌نام کنند.

کارشناسان مراجعات و پاسخگویی به ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور در این نشست حضور داشتند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار