دیدار مدیران‌کل حفظ آثار دفاع مقدس و بنیاد شهید استان آذربایجان شرقی

مدیران‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۵۲۲۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵ - 16May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، امیر دریادار دوم «رضا عباسی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی، امروز (دوشنبه) با «جابر ابوالفتح‌زاده» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیر «عباسی» در این دیدار با اشاره به نقش مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشر فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار داشت: باتوجه به ماموریت‌های بنیاد شهید و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، ضروری است تا همکاری و هم‌افزایی بیش‌تری بین این نهادها انجام شود.

وی افزود: تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس، ساماندهی گلزارهای شهدا به‌ویژه یادمان‌های شهدای گمنام و تکریم هرچه‌ بیش‌تر خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران مخصوصاً انجام مرتب دیدارها با آنان، از جمله مهم‌ترین مسائلی است که باید در اولویت کار نهادهای مربوطه قرار گیرد.

«ابوالفتح‌زاده» نیز ضمن اعلام آمادگی برای گسترش همکاری‌ها، گفت: باید نقشه راه و برنامه‌ریزی مشخصی برای انجام اقدامات لازم در سال جاری تدوین شود.

انتهای پیام/     

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار