استاندار آذربایجان شرقی:

آثار آیت‌الله «فاطمی‌نیا» سرمایه گران‌قدری برای جامعه اسلامی خواهد بود

«خرّم» با صدور پیامی، ضمن تسلیت درگذشت آیت‌الله «فاطمی‌نیا»، آثار معنوی این عالم جلیل‌القدر در تبلیغ و ترویج آموزه‌های متعالی اسلام و معارف ناب تشیع را سرمایه‌ای گران‌قدر برای جامعه اسلامی عنوان کرد.
کد خبر: ۵۲۲۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱ - 16May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، «عابدین خرّم» استاندار آذربایجان شرقی با صدور پیامی، درگذشت آیت‌الله «سید عبدالله فاطمی‌نیا» استاد برجسته اخلاق و عرفان اسلامی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

«خبر ارتحال ملکوتی عالم ربانی و معلم اخلاق، حضرت آیت‌الله سید عبدالله فاطمی‌نیا، قلوب ارادتمندان و دوستداران ایشان را غرق اندوه کرد.

فقدان این روحانی پرهیزکار و پاک‌سرشت، ضایعه‌ای برای حوزه‌های علمیه و جامعه روحانیت کشورمان، به‌ویژه شاگردان و جوانانی است که از مجالس معنوی و پرفیض ایشان بهره می‌بردند.

عمر بابرکت این عالم عامل، سرشار از معنویت و خدمت به دین و اخلاق بود و آثار معنوی ایشان در تبلیغ و ترویج آموزه‌های متعالی اسلام و معارف ناب تشیع، سرمایه گران‌قدری برای جامعه اسلامی ما خواهد بود.

اینجانب با ابراز تسلیت صمیمانه خود به مردم مومن و متدین تبریز و آذربایجان شرقی به‌ویژه بیت شریف و بازماندگان آن فقید سعید، از پیشگاه خداوند متعال می‌خواهم روح مطهر این عالم وارسته را در جوار رحمت واسعه خویش با ائمه معصومین (ع) محشور فرماید.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها