نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

دهه کرامت تجلی عشق مردم به حضرات معصومین (ع) است

آیت‌الله «علما» گفت: دهه کرامت تجلی عشق مردم به حضرات معصومین (ع)، خاصه امام رضا (ع) است.
کد خبر: ۵۲۲۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲ - 16May 2022

دهه کرامت تجلی عشق مردم به حضرات معصومین (ع) استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت‌الله «مصطفی علما» نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه، امروز (دوشنبه) در جلسه شورای سیاستگذاری برنامه‌های دهه کرامت و جشن‌های بین‌المللی «زیر سایه خورشید» که به مناسبت سالروز ولادت امام رضا (ع) و با حضور برخی مسئولین دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، اظهار داشت: دهه کرامت تجلی عشق مردم به حضرات معصومین (ع)، خاصه امام رضا (ع) است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: اصل انقلاب اسلامی و حرکت امام راحل برای احیای اسلام و سیره پیامبر (ص) و امامان معصوم (ع)، و اسباب و لوازم ایشان برای قوام انقلاب اسلامی و پیروزی مناسبت‌های دینی بود.

وی بر اجرای برنامه‌های فرهنگی، مذهبی در حاشیه شهر‌ها تأکید کرد و گفت: تمام برنامه‌های مذهبی در راستای تبلیغ و ترویج دین است؛ زیرا حضرات معصومین (ع) خود را فدای دین کردند؛ ضمن این که هیچ کشوری و دینی به اندازه اسلام و تشیع شعایر ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه بیان داشت: اهل سنت استان کرمانشاه ارادت خیلی زیادی به امام رضا (ع) دارند و می‌شود از این ظرفیت بزرگ استفاده کرد.

آیت‌الله علما تصریح کرد: این برنامه‌های گسترده معنوی به‌خصوص دهه کرامت باید بیشتر در حاشیه شهر‌ها برگزار شود و برای مردم حاشیه‌نشین، برنامه‌های معنوی و فرهنگی داشته باشیم؛ زیرا مردم کشور ارادت خاصی به حضرت رضا (ع) دارند؛ بنابراین باید از این موضوع استفاده کنیم و حضور مردم، به‌خصوص مردم حاشیه شهر‌ها را در مراسم معنوی بیشتر کنیم.

وی یادآور شد: برای تثبیت انقلاب اسلامی و شکل‌گیری آن، امام راحل رنج‌های فراوانی کشید و برای استمرار و اقتدار انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) بسیار زحمت کشیدند و به‌حمدالله با وجود تمام مشکلات، ما امروز حرف برای گفتن داریم و حرف و نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) در دنیا خریدار دارد و آزادی‌خواهان جهان عاشق سخنان ایشان هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار