فتح خرمشهر؛ فتح خون/

روحیه شهادت‌طلبی رزمندگان معادلات نظامی دشمن را بی‌اثر کرد

روحیه شهادت‌طلبی رزمندگان در دفاع مقدس لرزه بر اندام دنیای کفر و نفاق انداخت و معادلات نظامی و سلاح‌های پیشرفته شمن را بی‌اثر کرد.
کد خبر: ۵۲۲۷۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۳:۳۹ - 20May 2022

روحیه شهادت طلبی رزمندگان معادلات نظامی متکبران را بی خاصیت نمودگروه استان‌های دفاع‌پرس ـ «عارف علوی‌تبار» بخشدار مرکزی بوشهر؛ سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان، خونین‌شهری که هنگام آزادسازی، میلیون‌ها قلب و جان را با دقایق و لحظات خود پیوند داد و بهتر بگویم آن روزها خرمشهر، تمام ایران شده بود‌. تنها هم ‌نسلانمان و آنانی که آن روزهای پرالتهاب و زیبا و انسان‌ساز را درک کرده‌اند، می‌دانند لحظه‌ای که رادیو خبر آزادسازی خرمشهر را داد، بر رزمندگان ایستاده کنار مسجد جامع خرمشهر با فریاد الله اکبر چه گذشت، هنوز هم یادآوری آن وجدآور و شورانگیز است.

آزادسازی خرمشهر، آیینه‌ای است که دشمنان این مرز و بوم می‌توانند در آن فرجام کینه‌ورزی خود را ببینند که هر وجبی از خاک‌ کشورمان قسمتی از روح و پیکره یکایک مردمان سرزمینمان است، عبرت بیاموزند که در روزهای تهدید و دست‌اندازی به خاک قدسی‌ مان، همه فارغ از هر اختلاف و منظری درکنار هم خواهیم بود و سر به راه دفاع ازمملکت خواهیم گذاشت.

یاد و خاطره زنان، مردان و سرداران رشید بسیج و سپاه و تکاوران دلاور ارتش که با پشت پا زدن به دنیا و مافیهای آن شایسته رفاقت ابدی با پروردگار خویش گردیدند زنده شد. همان ها که داستان کربلا را باز آفریدند تا مرور زمان قصه سبط پیامبر را محصور در تاریخ نکند و حجتی بر عصر آخرالزمان شدند.

اسطوره هایی که پر کشیدنشان از این عالم نه فقط به بهترین خلق خدا بدل شان کرد که برای ما خاکیان امنیت و عزّت و سر بلندی آفریدند و رجعت پیکرهای کوچک ولی پرعظمتشان از خواب غفلت بیدارمان کرد و چهره مدعیان دروغین راه امام عزیز را به چالش کشیدند و یادآوری و ذکر آنها انقلاب اسلامی و سیره امام عظیم الشأن رادر نسل های انقلاب جاری و ساری کردند.

دلیر مردانی که شهامت و شجاعت هشت ساله شان چنان بر دل دشمن خدا رعب انداخت که تا امروز فکر تجاوز به کشور امام زمان از مخیله دشمنان خدا بیرون رفته است، روحیه شهادت طلبی آن میراث داران عاشورا لرزه بر اندام دنیای کفر و نفاق را همیشگی کرد و معادلات نظامی وسلاح های پیش رفته متکبران و زیاده خواهان را بی اثر کرد.

اواکس های آمریکائی و سوپراتانداردهای فرانسوی و جنگنده بمب افکن های تیزپرواز و تانک های TV2 و توپ های اتریشی و مثلثی های رژیم صهیونیستی و میدان های مین طراحی مستشاران کارکرده غربی در مقابل عزم پولادین فرزندان وارسته امام (ره) به خاک مذلت کشیده شد و هیمنه جبهه باطل را فرو ریخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار