رییس پلیس راهور تهران بزرگ:

توقیف خودروهای دارای سرنشین بدحجاب و بدپوشش

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به توقیف خودروهای دارای سرنشین بدحجاب و بدپوشش، گفت: هر اقدامی که با هنجارهای اجتماع در تضاد باشد به عنوان ایجاد مزاحمت و بر هم زدن نظم عمومی از طرف پلیس تلقی شده و برخورد قانونی با آن خواهد شد.
کد خبر: ۵۲۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰ - 02September 2015

توقیف خودروهای دارای سرنشین بدحجاب و بدپوشش

به گزارش خبرنگار انتظامی دفاع پرس، سردار "تیمور حسینی" رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در نشست خبری خود با اصحاب رسانه بااشاره به برخوردپلیس با تخلفات حادثهساز شبانه اظهارداشت: طرحی راکه از ابتدای سال شروعکردیم در 6 ماهه دوم نیز  با قوت ادامه می دهیم  چرا که در بحث برخورد با تخلفات حادثهساز، دور دور کردنها و تخلفات خودروهای سنگین رضایتمندی مردم را مشاهده کردیم.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: برای پلیس فرقی نمیکند که این تخلفات یا دور دور کردنها در چه نقطهایو مکانی از تهران صورت بگیرد به جدیت  با افرادی که با نظم و اسایش و امنیت مردم بازی می کنند برخورد قانونی می کنیم.
 
این مقام ارشد انتظامی در خصوص بد پوششی و کشف حجاب در خودروها تاکید کرد:با هر اقدامی که با هنجارهای اجتماع مخالف باشد و برای مردم  ایجاد مزاحمت کند و بر هم زدن نظم عمومی را به تصویربکشد  برخورد قانونی با آن خواهد شد.
 
سردار حسینی در خصوص برخورد مامورین پلیس در صورت مشاهده این بد پوششی ها توضیح داد: مأموران پلیس راهور نه تنها تذکر می دهند  بلکه خودرویی راکه دارای سرنشین بدحجاب باشد را به پارکینگ منتقل خواهند کرد.
 
 
رییس پلیس راهور تهران افزود: خودروهای  که به دلیل تخلفات حادثهساز توقیف شد ه اند در 4 ماهه اول امسال را بالغ بر 30 هزار خودرو بود که به دلیل تخلفات حادثهساز به پارکینگ منتقل شدند.

این مقام ارشد راهور فاتبدر خصوص سرویس مدارس گفت:  خودروهای سرویس مدارس و رانندگان آن باید دارای معاینه فنی، بیمهنامه شخص ثالث، بیمهنامه سرنشین و همچنین فاقد هر گونه عیب و نقص فنی نیز باشند.

سردار حسینی افزود: راننده خودروی سرویس مدارس که از ما کارت صلاحیت را دریافت میکنند باید حداقل 23 سال سن داشته باشند و حتماً از بین افراد متأهل انتخاب شده باشند؛ همچنین دارای گواهی سلامت و گواهی سوءپیشینه باشد.

سردار حسینی با اشاره به ترافیک هفتههای آخر شهریور و بازگشایی مدارس گفت: از 20 شهریور اجرای هر گونه عملیات امدادی در سطح معابر عمومی تهران ممنوع است.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ به پیشبینی افزایش ترافیک 20 درصدی در این ایام اشاره کرد و گفت: از آنجایی که بخش قابل توجهی از ترافیک روزهای ابتدایی مهر ماه به واسطه جابجایی دانشآموزان توسط خودروهای شخصی و والدین است ما از این بزرگواران انتظار داریم با ما همکاری های لازم راانجام دهند و از اول مهر ماه دانشآموزان عمدتاً با سرویس مدارس جابجا شوند تا شاهد ترافیک کمتری باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار