معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان:

دیدار‌ با خانواده شهدا باید به حل مشکلات آن‌ها منجر شود

«رفیعی» با اشاره به اینکه دیدار‌ با خانواده شهدا باید به حل مشکلات آن‌ها منجر شود، گفت: تکریم خانواده شهدا و ایثارگران یک واجب و وظیفه قانونی است.
کد خبر: ۵۲۲۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۸ - 16May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان، «ابوالفضل رفیعی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان، امروز (دوشنبه) در جلسه ستاد بزرگداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت استان، اظهار داشت: تکریم خانواده شهدا و ایثارگران یک واجب و وظیفه قانونی است.

وی با اشاره به اینکه طرح سپاس در راستای دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران در طول سال انجام می‌شود، بیان کرد: عملکرد دستگاه‌ها در این زمینه خوب بوده است؛ اما گزارشی در این زمینه ارائه شود تا امکان ارزیابی وجود داشته باشد.

رفیعی با اشاره به اینکه دیدار‌ با خانواده شهدا باید به حل مشکلات آن‌ها منجر شود، بیان کرد: باید این برنامه‌ها به صورت عملیاتی انجام و برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه فعال نگه داشتن دبیرخانه کنگره شهدا طبق بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی یک ضرورت است، گفت: برگزاری کنگره شهدا پایان نیست، بلکه یک آغاز است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به اینکه باید برای تولید محتوای مطلوب فعالیت کرد، اضافه کرد: باید این محتوا در دسترس مردم قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار