مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

هدف اجلاسیه روحانیون آزاده ترویج ارزش‌های دوران دفاع مقدس است

حجت‌الاسلام معبودی گفت: اجلاسیه روحانیون آزاده دارای اهدافی است اولین هدف ترویج ارزش‌های دوران دفاع مقدس با مولفه‌های ایثار و جهاد و شهادت است.
کد خبر: ۵۲۲۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۲ - 16May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، اجلاسیه سراسری روحانیون آزاده به میزبانی استان قزوین صبح امروز (دوشنبه) در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین با حضور روحانیون آزاده سراسر کشور، فرماندهان نظامی و انتظامی استان، مسوولان استانی و کشوری برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین «علی معبودی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در این مراسم اظهار داشت: در آستانه برگزاری کنگره چهار هزار شهید روحانی در شهر مقدس قم هستیم و امروز اجلاسیه روحانیون آزاده کشور به برکت وجود سید آزادگان سید علی اکبر ابوترابی، با توفیق میزبانی استان قزوین از روحانیون آزاده سراسر کشور، به یاد شهیدان بابایی و رجایی و لشگری و حسن پور و سه هزار شهید گرانقدر و به ویژه ۱۰۳ شهید روحانی در این شهر عالم پرور برگزار می شود.

وی ضمن تقدیر از تمام کسانی که در برگزاری این اجلاسیه حضور داشتند، گفت: این اجلاسیه دارای اهدافی است که اولین هدف ترویج ارزش های دوران دفاع مقدس با مولفه های ایثار و جهاد و شهادت است. در دوران دفاع مقدس در صحنه های سخت روحانیت حضور داشتند و در تمام عرصه ها پیشقدم و پیشتاز بودند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین عنوان کرد: تجلیل از مقام روحانیت آزاده از دیگر اهداف اجلاسیه است که امام فرمودند اینها در سایه پایداری به بنیان مرصوص تبدیل شدند و رهبر معظم انقلاب فرمودند که این روحانیون آزاده مظهر و نمونه فداکاری آرمان های اسلامی هستند.

وی در پایان گفت: هدف دیگر تبیین مقام والای سردار آزادگان به عنوان سرمایه عظیم و جهانی است که مقام معظم رهبری فرمودند مانند خورشید بر دلهای آزادگان مظلوم می تابید و مانند ستاره راه و هدف را به آزادگان نشان می داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار