معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان:

ناظران شورای نگهبان مدافعان حریم مردم سالاری دینی هستند

«صادقی مقدم» گفت: ناظران شورای نگهبان، مدافعان حریم مردم سالاری دینی هستند و سر بزنگاه به کمک نظام آمده و با نظارت دقیق بر انتخابات این کار را به سرانجام می‌رسانند.
کد خبر: ۵۲۲۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۴ - 16May 2022

ناظران شورای نگهبان مدافعان حریم مردم سالاری دینی هستندبه گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، «محمدحسن صادقی مقدم» معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان امروز (دوشنبه) در مراسم تکریم و معارفه روسای قبل و جدید دفتر نظارت و بازرسی انتخابات آذربایجان غربی اظهار داشت: در برگزاری هر انتخابات، بالغ بر ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار نفر ناظر انتخاباتی مشارکت می‌کنند و در همه ادوار تاکید بر نظارت و اجراست.

وی با بیان اینکه امروز ما میراث‌دار نهضتی هستیم که بهای سنگینی برای آن پرداخته شده و این نهضت در واقع مرهون تلاش‌های امام راحل، مقام معظم رهبری، علمای دیگر و خون پاک شهیدان است، افزود: باید تمام تلاش خود را به کار ببندیم تا شرمنده شهیدان و امام راحل نشویم و همچون سردار سلیمانی اخلاص را سرلوحه امور قرار دهیم.

معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان با بیان اینکه اصل چهار قانون اساسی، جوهره اصلی قانون اساسی بوده و براي صيانت از آن نهاد شوراي نگهبان ايجاد شد، اظهار داشت: ناظران، مدافعان حریم مردم سالاری دینی هستند و از حضور داوطلبانه و جهادی ناظران شورای نگهبان در فرایند نظارت بر انتخابات تشکر می‌کنم.

صادقی گفت: مدافعان مردم سالاری دینی سر بزنگاه به کمک نظام آمده و با نظارت دقیق بر انتخابات این کار را به سرانجام می‌رسانند.

در پایان مراسم از یک دهه تلاش‌های «قنبر کریم‌نژاد» تجلیل و حجت الاسلام «میرابوالقاسم موسوی» به مدت سه سال به عنوان رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات آذربایجان غربی منصوب شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار