نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی:

شهدای دانش آموز الگوی ولایتمداری، بصیرت و ایستادگی هستند

جوکار با اشاره به اینکه یزد یک هزار دانش‌آموز شهید به انقلاب تقدیم کرد گفت: شهدای دانش آموز الگوی ولایت‌مداری، بصیرت و ایستادگی هستند.
کد خبر: ۵۲۲۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۱ - 16May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «محمدصالح جوکار» رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس شورای اسلامی امروز، ۲۶ اردیبهشت ماه در جمع اعضای هیئت مدیره انجمن اسلامی دانش‌آموزان استان یزد اظهار داشت: یزد مفتخر است که بیش از چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و امروز شهدای یزد برای تمام مردم استان افتخاری بزرگ هستند.
 
وی با اشاره به اینکه یک هزار نفر از شهدای والامقام یزد را دانش‌آموزان تشکیل می‌دهند، افزود: استان یزد شهید ۱۲ ساله و ۱۴ ساله دارد که درس ایستادگی، بصیرت و ولایت‌مداری به جامعه دادند.
 
نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهدای دانش‌آموز همانند دیگر شهدای انقلاب بصیرت بسیار بالایی داشتند گفت: یکی از شهدای دانش‌آموز کشور شهید فهمیده بود که حضرت امام خمینی (ره) از ایشان به عنوان رهبر یاد کردند و این شهید والامقام با اقدام بزرگی که انجام داد، به الگویی برای همه ما تبدیل شد و راه را به همه نشان داد.
 
جوکار با بیان اینکه در همین استان یزد و در شهرستان بهاباد کلاس درسی داشتیم که تعطیل شد و معلم به همراه همه دانش‌آموزان به جبهه رفتند بیان کرد: معلم آن شهید و تعدادی از دانش‌آموزان در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به شهادت رسیدند.
 
وی با تأکید بر اینکه ما امروز جاماندگان شهدا هستیم افزود: امروز وظیفه ما آن است که خدمت‌گزار مردم باشیم و برای عموم افراد جامعه به ویژه خانواده معظم شهدا تلاش کنیم.
 
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما وظیفه داریم راه شهدا را ادامه دهیم تصریح کرد: شهدا انقلاب را بیمه کردند و در این مسیر از جان خود گذشتند تا انقلاب در مسیر توسعه و پیشرفت با قدرت باقی بماند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار