برنامه ریزی برای گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در یزد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: فضاسازی میادین، خیابان‌ها و سردر ادارات از تصاویر و سخنان امام خمینی ره از مهمترین مصوبات ستاد گرامیداشت سالگرد ارتحال امام ره بود.
کد خبر: ۵۲۲۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۱ - 16May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد،  حجت الاسلام «متوسل» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در ستاد برگزاری سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد در استان یزد اظهار داشت: در این نشست مقرر شد همه دستگاهها، ادارات و مراکز فرهنگی و آموزشی برنامه‌های پیشنهادی خود را برای هر چه باشکوهتر برگزارشدن این مراسم به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ارائه دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد، افزود: فضاسازی میادین، خیابان‌ها و سردر ادارات از تصاویر و سخنان امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب از دیگر مصوبات این نشست بود.

وی عنوان کرد: برگزاری نشست‌های تبیینی در پایگاه‌ها و مساجد و برگزاری نشست‌های هم اندیشی بین اساتید دانشگاه و تشکل‌های دانشجویی از مواردی بود، که در این نشست بر آن‌ها تاکید شد.

وی گفت: همچنین پیشنهاد شد تعدادی از دانشجویان و طلاب با حمایت استانداری یزد و سپاه به مراسم رحلت امام خمینی (ره) اعزام شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار