شهید احمدى: از روحانیت جدا نشوید

شهید مرادحسین احمدى در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «امام عزیز را تنها بگذارید؛ از روحانیت جدا نشوید و پشتیبان آن‌ها باشید تا بلاى زمان مشروطیت بار دیگر بر سرمان نیاید.»
کد خبر: ۵۲۲۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵ - 17May 2022

شهید احمدى: از روحانیت جدا نشوید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهید مرادحسین احمدى

«بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و درود بیکران به پیشگاه یگانه منجى عالم بشریت مهدى موعود (عج) امام منتظر و نایب برحقش امام خمینى بت شکن قرن و بر شهیدان به خون غلطان که جان شیرین خود را دادند و مانند شمعى سوختند تا ما را روشنى بخشند و بر رزمندگانى که می‌روند تا پرچم لا اله الا الله را بر سرتاسر جهان برافرازند.

من با یارى خدا به جبهه آمده‌ام براى احیاى دینم و تداوم انقلابم و امن بودن کشورم و سلامتى رهبرم و ادامه راه شهداى اسلام و خداوند را به یارى می‌طلبم که یاری‌ام کند و در این راه نظر لطفى به این بنده حقیرش کرده و شهادت را نصیبم کند.

امت حزب‌الله و خانواده عزیزم تا زمانى که ظلم و ستم در روى زمین وجود دارد، صداى بلند امام حسین (ع) بگوش مى رسد که می‌گوید هل من ناصر ینصرنى و از ما یارى می‌طلبد هم اکنون که ابرقدرت‌هاى شرق و غرب همگى تا دندان مسلح شده‌اند تا انقلاب اسلامى را از بین ببرند ما هم باید بر علیه آن‌ها به پا خیزیم و به نداى امام عزیزمان که نایب امامان است لبیک بگوئیم و راه حسین (ع) را ادامه بدهیم.

امت حزب‌الله پدران و مادران و خواهران و برادران نکند امام عزیز را تنها بگذارید؛ از روحانیت جدا نشوید و پشتیبان آن‌ها باشید تا بلاى زمان مشروطیت بار دیگر بر سرمان نیاید؛ جبهه‌ها را خالى نگذارید و بسوى جبهه‌ها سرازیر شوید تا با یارى خداوند هر چه سریعتر این جنگ به نفع اسلام و مسلمین خاتمه یابد.

دوستان و آشنایان و برادران و جوانان غیور بدانید هر وقت باشد خواهیم مرد، یا یک سال یا ده سال یا حداکثر ۱۰۰ سال دیگر باید از این دنیا وداع کرد، اما چه بهتر که مرگمان افتخارآمیز باشد کارى کنید که پیش شهدا شرمنده نباشید.

و، اما پدر و مادر عزیزم سلام مرا با دل و جان پذیرا باشید و اگر من شهید شدم برایم گریه نکنید، چون من امانتى بوده‌ام از خدا در دست شما و خدا امانتش را پس گرفت شما به وظیفه خود عمل کردید و از امانت خود خوب نگهدارى کردید و خوب تربیت نمودید شما در قیامت اجر و ثواب فراوانى خواهید گرفت ولى من وظیفه خودم را انجام ندادم که مرا حلال نمائید.

خواهرانم از شما مى خواهم که حجابتان را حفظ کنید و مرا حلال کنید و برادرانم از شما می‌خواهم که درستان را بخوانید و راه مرا ادامه دهید و، اما همسر عزیزم ابتدا من از تو حلالیت می‌طلبم و از تو می‌خواهم که مرا حلال کنى و حجابت را حفظ کنى.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار