دیدار مسئولان سپاه ناحیه دورود با خانواده‌های شهدای روحانی

مسئولان سپاه ناحیه دورود در آستانه کنگره ملی ۴ هزار شهید روحانی کشور، با خانواده روحانیون شهید «پیامنی»، «موسوی» و «انصاری» دیدار کردند.
کد خبر: ۵۲۲۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷ - 17May 2022

دیدار مسئولان سپاه ناحیه دورود با خانواده شهدای روحانی

 به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام «علی فریادرس» مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه دورود، به‌همراه جمعی دیگر از مسئولان سپاه دورود و معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری این شهرستان، در آستانه کنگره ملی ۴ هزار شهید روحانی کشور، با خانواده‌های معظم روحانیون شهید «پیامنی»، «موسوی» و «انصاری» دیدار کردند.

حجت‌الاسلام «فریادرس» مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه دورود، اظهار داشت: شهید همان سعید است و شهادت همان سعادت است که نصیب شما خانواده‌های عزیز شهدا گشته است و حمد و ستایش مخصوص خدای بزرگ است که سهمی از شهدا را به این شهرستان داده تا مردمش به سعادت ابدی برسند.

وی بیان داشت: در حقیقت خانواده‌های مععظم شهدا مایه خیر و برکت انقلاب اسلامی هستند؛ درحالی که آرامش و امنیت امروز کشورمان نیز مرهون رشادت‌ها و جانفشانی شهدای والامقام و نیز صبر و استقامت خانواده معظم شهداست.

فریادرس ادامه داد: معتقدیم دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران بایستی در جامعه نهادینه شود؛ چراکه این مهم نیز در راستای پایبندی به ارزش‌های والای نظام اسلامی خواهد بود و در واقع نیز قدردانی عملی از شهدا و خانواده‌های آن‌ها به معنای ادامه راه و حرکت در مسیر شهداست.

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه دورود اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت در کشورمان باید همیشه زنده بماند؛ چراکه توانمندی، پیشرفت‌ها و دستاورد‌های امروز انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف در پرتو همین رشادت‌ها و مقاومت‌ها به دست آمده است.

در این دیدار‌های صمیمانه، حجت‌الاسلام «علی فریادرس» مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی‌فقیه با اهدای لوح سپاس، از خانواده‌های معظم شهدای روحانی «پیامنی»، «موسوی» و «انصاری» تجلیل کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها