بازدید استاندار خراسان رضوی از منطقه پدافند هوایی امام رضا(ع)

به مناسبت روز پدافند هوایی، استاندار خراسان رضوی، از منطقه پدافند هوایی امام رضا(ع) در شمال شرق کشور بازدید کرد.
کد خبر: ۵۲۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱ - 03September 2015

بازدید استاندار خراسان رضوی از منطقه پدافند هوایی امام رضا(ع)

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات استانداری خراسان رضوی، به مناسبت روز پدافند هوایی، علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی، از منطقه پدافند هوایی امام رضا(ع) در شمال شرق کشور بازدید کرد.

رشیدیان در این بازدید که با حضور فرمانده منطقه پدافند هوایی امام رضا(ع) همراه بود؛ ضمن تبریک روز پدافند هوایی اظهار داشت: دوران دفاع مقدس و جنگ هشتساله درسهای خوبی به ما داد؛ که مهمترین آنها شناخت تهدیدات و اتکا به ظرفیتهای داخلی است.

وی افزود: رمز پیروزی ملت ایران و حضور مقتدرانه در عرصههای بینالمللی، ایمان و وحدت کلمه در سایه رهبریهای امام راحل (ره) و خلف صالح ایشان، مقام معظم رهبری است.

رشیدیان با تأکید بر اینکه، مردمی که فرهنگ ایثار و شهادت در بین آنها نهادینهشده شکست نخواهند خورد؛ خاطرنشان کرد: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی در عرصههای مختلف سیاسی، اقتصادی و نظامی در سایه این مقوله و اتکا به ظرفیتهای داخلی شکلگرفته است.

وی با اشاره به دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در حوزههای نظامی و دفاعی علیرغم تمام تحریمهای تسلیحاتی، تصریح کرد: امروز به برکت خودباوری که انقلاب اسلامی برای ما به ارمغان آورد، با توکل به خدا و همت جوانان کشورمان، به قدرت برتر منطقه تبدیل شدهایم.

استاندار خراسان رضوی به تشکیل قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیاء(ص) اشاره کرد و گفت: از این طریق آسمان کشور در مقابل تهدیدات احتمالی بیمهشده است.

رشیدیان اظهار داشت:  تعرض احتمالی از سوی بیگانگان، با پاسخ قاطع، کوبنده و دندانشکن نیروهای مسلح ما، همراه خواهد بود. 

وی افزود: ارتقا توان دفاعی و نظامی کشور و تجهیز به سیستمهای نوین و سامانههای بهروز، عاملی بازدارنده برای تحرک دشمنان علیه جمهوری اسلامی است. 

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی که نتوانستند از طریق جنگ و فشارهای نظامی به مقاصد شوم خود علیه کشورمان دست یابند؛ با اِعمال تحریمهای اقتصادی سعی در کُند کردن حرکت روبهجلوی ملت ایران داشتند، که این توطئه آنان نیز با همراهی و همدلی مردم در سایه اتکا به اقتصاد داخلی و سیاستهای اقتصاد مقاومتی خنثی شد.

رشیدیان تأکید کرد: توفیقات نظام اسلامی در گرو تحکیم وحدت و همدلی دولت و ملت است و در سالی که به همین عنوان از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی نامگذاری شده؛ باید در راستای این راهبرد تلاش کنیم.  

گفتنی است؛ در پایان این مراسم استاندار خراسان رضوی ضمن تقدیر از کارمندان نمونه منطقه پدافند هوایی امام رضا(ع)؛ از نمایشگاه دستاوردهای پدافند هوایی در این منطقه بازدید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار