فتح خرمشهر؛ فتح خون/

بررسی برنامه‌های چهلمین سالگرد آزادسازی خرمشهر در اردبیل

جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل با موضوع بررسی برنامه‌های چهلمین سالگرد آزادسازی خرمشهر برگزار شد.
کد خبر: ۵۲۲۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰ - 17May 2022

برگزاری جلسه ستاد بزرگداشت دفاع مقدس در اردبیل

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل با موضوع بررسی برنامه‌های چهلمین سالگرد آزادسازی خرمشهر، امروز (سه‌شنبه) در سالن جلسات «شیخ صفی» استانداری اردبیل، به ریاست «رضا قاسمیان» معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل برگزار شد.

«علی واحد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل در ابتدای این جلسه، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: سالروز فتح خرمشهر قهرمان از بزرگ‌ترین و پرغرورترین اعیاد ملی مردم ایران محسوب می‌شود و امید است که با الگو گرفتن از این حماسه بزرگ، خرمشهر‌های اقتصادی و اجتماعی پیش رو نیز با سربلندی فتح شود و شاهد برگزاری نماز شکری همچون نماز شکر رزمندگان اسلام در مسجدجامع خرمشهر در سراسر میهن علوی باشیم.

دبیر ستاد بزرگداشت سوم خرداد در استان اردبیل افزود: برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری برای گرامی‌داشت حماسه آزادسازی خرمشهر در سطح استان پیش‌بینی شده است که انتظار می‌رود با همکاری تمامی ادارات و نهاد‌ها، به‌طور دقیق و کامل اجرا شود.

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل نیز در این جلسه اظهار داشت: همان‌طوری که شهید متعلق به کل جامعه است، فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت نیز متعلق به تمامی ملت بوده و ترویج و حفظ و حراست از آن هم وظیفه‌ای همگانی و یک توفیق الهی است.

قاسمیان افزود: ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان فاتح خرمشهر باید سرلوحه زندگی همه ما باشد و بتوانیم با سرمشق قرار دادن این فرهنگ، خرمشهر‌های اقتصادی را هم فتح کنیم.

در این جلسه، نمایندگان ادارات و نهاد‌ها به بیان پیشنهاد‌ها و برنامه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها