مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس مطالبه پیشکسوتان ایثارگر باشد

سرهنگ «آسمند» گفت: یکی از اولویت‌های ما در حوزه دفاع مقدس احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس است که لازم است توسط پیشکسوتان به عنوان یک مطالبه جدی از مسئولان خواسته شود.
کد خبر: ۵۲۲۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹ - 17May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، نشست شورای پیشکسوتان دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سالن جلسات این اداره‌کل برگزار شد.

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این نشست اظهار داشت: برای ماندگار کردن ارزش‌های دفاع مقدس و حفظ و انتقال سبک زندگی شهدا و رزمندگان دفاع مقدس به نسل جوان باید بتوانیم مسئولان را پای کار بیاوریم.

وی افزود: یکی از اولویت‌های ما در حوزه دفاع مقدس احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس است که لازم است توسط پیشکسوتان به عنوان یک مطالبه جدی از مسئولان خواسته شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس در استان، گفت: تمام اسناد و مدارک دوران دفاع مقدس استان در این موزه ساماندهی می‌شود و این مکان می‌تواند پاتوقی برای رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار