پیکر شهید احترامی در بندرعباس تشییع شد

پیکر شهید ستوان سوم «رضا احترامی» جمعی یگان ویژه که روز گذشته در درگیری با قاچاقچیان سوخت به شهادت رسیده بود در بندرعباس تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۵۲۲۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴ - 17May 2022

 به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، پیکر شهید ستوان سوم «رضا احترامی» جمعی یگان ویژه که روز گذشته در درگیری با قاچاقچیان سوخت به شهادت رسیده بود در بندرعباس تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان در این مراسم اظهار داشت: شهید احترامی جمعی یگان امداد شهرستان بندرعباس در راستای در درگیری با قاچاقچیان سوخت به شهادت رسید و به همرزمان شهیدش پیوست.

وی افزود: این شهید یکشنبه شب هفته جاری از انتقال سوخت قاچاق با یک دستگاه کامیون تانکر مطلع شد و ضمن هماهنگی و گرفتن حکم مأموریت به جاده ایسین از توابع شهرستان بندرعباس اعزام شد. ماموران کامیون مورد نظر را در منطقه پاتل ایسین بندرعباس مشاهده و با استفاده از علایم هشدار دهنده پلیسی از قبیل چراغ گردان و تابلو ایست با معرفی هویت پلیسی خود و ارائه کارت شناسایی، خودرو را متوقف کردند.

رییس پلیس هرمزگان ادامه داد: پس از محرز شدن بار قاچاق خودرو، قاچاقچیان سوخت با شهید احترامی درگیر شدند و وی را به شهادت رساندند.

به گفته سردار جعفری، در این عملیات ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش هشت میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال نیز کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/ ک

نظر شما
پربیننده ها