تظاهرات ضد صهیونیستی در پاکستان

شماری از مردم پاکستان به مناسبت سالروز «النکبه» ضمن برگزاری تظاهرات ضد صهیونیستی در «کراچی» پاکستان اقدام به سوزاندن پرچم آمریکا و اسرائیل کردند.
کد خبر: ۵۲۲۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸ - 17May 2022

تظاهرات ضد صهیونیستی در پاکستان

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، شماری از مردم پاکستان به مناسبت سالروز «النکبه» ضمن برگزاری تظاهرات ضد صهیونیستی در «کراچی» پاکستان اقدام به سوزاندن پرچم آمریکا و اسرائیل کردند.

در این تظاهرات عموم مردم پاکستان و رهبران سیاسی و دینی شیعه، سنی، سیکه، مسیحی و دیگر حضور داشتند. سخنرانان در این تظاهرات گفتند: از اشغال فلسطین توسط اسرائیل غاصب بیش از ۷۴ سال گذشته است سکوت مرگبار سازمان‌های حقوق بشر و نهاد‌های مختلف بین المللی درباره جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین شرمناک است.

سخنرانان، رژیم صهیونیستی را عامل اصلی ناآرامی در جهان شمرد و گفتند: رژیم صهیونیستی عامل اصلی جنایات در فلسطین و کل جهان است، برای ثبات امنیت جهانی باید اسرائیل نابود شود، کشور‌های عربی با به رسمیت شناختن اسرائیل کودک کش به اسلام و مسلمانان عالم خیانت کرده اند.

سخنرانان شهادت خبرنگار فلسطینی یعنی شیرین ابو عاقله توسط ارتش غاصب صهیونیستی را به شدت محکوم کرده و گفتند: شهیده شیرین ابو عاقله خبرنگار فلسطینی درحال انجام وظیفه خود بود که رژیم صهیونیستی وی را به قتل رساندند و این دختر فلسطینی باعث افتخار تمامی ملت‌های آزاده است.

منبع: مهر

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار