دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه:

هدفمان محرومیت‌زدایی و جلب رضایت مردم مستضعف کشور است

سردار «حزنی» گفت: کار و تلاش در راستای محرومیت‌زدایی و جلب رضایت مردم مستضعف و محروم کشور و استان هرمزگان را هدف و وظیفه خود می‌دانیم.
کد خبر: ۵۲۲۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹ - 17May 2022

 به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان،سردار «سید ضیاءالدین حزنی» دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در ویژه‌برنامه تجلیل از دست‌اندرکاران ساخت منازل نیازمندان و مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در بندرعباس، اظهار داشت: مأموریت اساسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و برقرار امنیت است.

وی افزود: سپاه در کنار این مأموریت اصلی و اساسی، محرومیت‌زدایی، مردم‌دوستی و مردم یاری را در سراسر کشور به خصوص در مناطق محروم، انجام می‌دهد. فعالیت‌های متعددی در حوزه‌های ازدواج آسان، مسکن، آب، معیشت و... توسط تمامی رده‌ها و قرارگاه‌ها و مناطق سپاه در راستای محرومیت‌زدایی در کشور صورت گرفته است.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه تصریح کرد: ما آن‌قدر باید کار و تلاش کنیم تا رضایت مردم مستضعف و محروم کشور و استان هرمزگان را به دست آوریم. از همه مسئولین استان هرمزگان که خالصانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم محروم این منطقه خدمت‌رسانی می‌کنند، قدردانی می‌کنم.

سردار حزنی در پایان یادآور شد: از خبرنگاران و فعالین حوزه رسانه و خبر می‌خواهم در راستای رفع مشکلات محرومین و در کنار مستضعفان گام بردارند و برای ترویج فرهنگ محرومیت‌زدایی از تمامی ظرفیت‌های خود استفاده کنند.

انتهای پیام/ک 

نظر شما
پربیننده ها