فرمانده نهاجا:

ارتقاء و گسترش توان پهپادی مهم‌ترین اولویت نیروی هوایی ارتش است

امیر سرتیپ واحدی با بیان اینکه کارکنان پرتلاش نیروی هوایی با تکیه بر دانش روز و توکل به عنایت پروردگار، تهدید تحریم را تبدیل به فرصتی بزرگ برای خودکفایی دفاعی کرده‌اند، گفت: ارتقاء و گسترش روزافزون توان پهپادی مهم‌ترین اولویت نیروی هوایی ارتش است.
کد خبر: ۵۲۳۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹ - 17May 2022
ارتقاء و گسترش توان پهپادی مهم‌ترین اولویت نیروی هوایی ارتش استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع فرماندهان و مسولان پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز اظهار داشت: مطابق نقشه راه بلندمدت نیروی هوایی، در عین به‌روزرسانی آموزش‌ها و توان پروازی، به دنبال افزایش توان پهپادی نیرو با تکیه بر دانش روز جوانان متخصص در راستای ارتقاء قدرت بازدارندگی هستیم.
 
وی در ادامه با اشاره به تحریم‌های چند دهه گذشته در نیروی هوایی گفت: امروز می‌توانیم ادعا کنیم که تمامی نیازمندی‌های صنعت دفاع هوایی کشور را می‌توانیم با بهترین کیفیت در داخل تولید کنیم.
 
فرمانده نهاجا سپس عنوان کرد: مردم غیور آذربایجان با برگزاری تشییع باشکوه پیکر خلبانان سانحه هوایی ارتش، روحیه وصف‌ناپذیری به سربازان خود در نیروی هوایی بخشیدند و من از این مردم قدرشناس سپاسگزارم.
 
امیر واحدی با اشاره به اینکه این پایگاه در دوران دفاع مقدس روسفید بود و مأموریت‌های بزرگی در دوران دفاع مقدس و پس از آن توسط این پایگاه انجام شده است، افزود: از وضعیت آمادگی و روحیه بسیار بالایی که امروز در پایگاه شهید فکوری شاهد آن بودم، بسیار خوشحال شدم. این دستور فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) است که همیشه باید آماده باشیم.
 
وی پایگاه هوایی شهید فکوری را یکی از پایگاه‌های مهم و راهبردی خواند و تأکید کرد: پیام ما به دنیا مخصوصا کشور‌های منطقه همواره پیام صلح و وحدت است و اگر توان عملیاتی خود را بالا می‌بریم، این جزو ماموریت‌های ذاتی و برای حفظ امنیت کشور است.
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار