فتح خرمشهر؛ فتح خون/ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری:

فتح خرمشهر را باید نصب‌العین خود قرار دهیم

ذوالفقاری گفت: باید از فتح خرمشهر درس بگیریم، قدردان دلاورمردانی‌های رزمندگان باشیم و این فتح بزرگ را نصب‌العین خود قرار دهیم.
کد خبر: ۵۲۳۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۶ - 17May 2022

فتح خرمشهر باید را نصب‌العین خود قرار دهیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، «منوچهر ذوالفقاری» امروز (سه‌شنبه) در شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: ۱۲ یادمان شهید در این استان در حال ساخت است که برای ۹ یادمان آن به‌ویژه در دو شهرستان بروجن و کیار کار خاصی انجام نشده است و برای تکمیل این یادمان‌ها نیاز به تخصیص اعتبار وجود دارد، همچنین برای تکمیل دانشنامه دفاع مقدس استان تاکنون ۱۰۰ مقاله تهیه شده، اما در زمینه فرهنگی در این خصوص کار ویژه‌ای انجام نشده است، در حقیقت یک‌سوم کار دانشنامه صورت گرفته است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت گرامیداشت عملیات با ارزش بیت‌المقدس که منجر به آزادسازی ۶ هزار کیلومتر از خاک ایران شد، افزود: باید از فتح خرمشهر درس بگیریم، قدردان دلاورمردانی‌های رزمندگان باشیم و این فتح بزرگ را نصب‌العین خود قرار دهیم.

وی ادامه داد: برنامه غبارروبی از گلزار شهدا در روز چهارم خرداد همزمان با کلاس معارف مدیران انجام خواهد شد، همچنین مقرر است، صبحگاه مشترک در تمامی استان‌ها انجام شود که پیشنهاد می‌شود با توجه به در پیش بودن کنگره شهدای عشایری این برنامه با محوریت سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) در روز سوم خردادماه ۱۴۰۱ صورت گیرد.

ذوالفقاری عنوان کرد: محوری‌ترین برنامه در ایام سوم خردادماه و سالروز آزادسازی خرمشهر تجلیل از پیشکسوتان و نقش‌آفرینان عملیات بیت‌المقدس، برگزاری سرود سلام فرمانده با حضور دانش‌آموزان این استان، تجلیل از خانواده معظم شهدا و... است و لازم است از فضای مجازی و رسانه ملی برای بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی و رشادت‌های مربوط به جنگ تحمیلی نهایت بهره‌برداری صورت بگیرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: دفاع مقدس مصداق عینی جهاد تبیین مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است و لازم است از ظرفیت ایام سوم خرداد استفاده شود تا مباحث مورد نظر مقام معظم رهبری در این خصوص برای مردم تبیین شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار