فتح خرمشهر؛ فتح خون/ معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع):

سوم خرداد نماد عزت و اقتدار ملت بزرگ ایران اسلامی است

سرهنگ جمشیدی گفت: سوم خرداد و فتح خرمشهر نشانگر عزت، شجاعت و اقتدار و نماد مقاومت ملت بزرگ ایران اسلامی است.
کد خبر: ۵۲۳۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲ - 17May 2022

سوم خرداد نماد عزت و اقتدار ملت بزرگ ایران اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالروز سوم خرداد و فتح خرمشهر قهرمان، در سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) برگزار شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) در این جلسه با گرامیداشت چهلمین سالروز سوم خرداد، اظهار کرد: سوم خرداد و فتح خرمشهر نشانگر عزت، شجاعت و اقتدار و نماد مقاومت ملت بزرگ ایران اسلامی است که می‌بایست به نحو شایسته گرامی داشته شود.

جمشیدی افزود: سالروز سوم خرداد فرصت مغتنمی است تا رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان و فاتحان خرمشهر و خلق کنندگان این حماسه پیروزی، به صورت یک نماد مقاومت معرفی شوند.

وی تصریح کرد: سوم خرداد سال ۱۳۶۱ یادآور حماسه بزرگِ پیروزی جبهه حق علیه باطل است که با وحدت و همدلی نیرو‌های مسلح و پشتیبانی مردمی و ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان سلحشور رقم زده شد.

جمشیدی با اشاره به فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) با این مضمون که خرمشهر را خدا آزاد کرد، گفت: فتح خرمشهر نقطه عطف افتخارآفرینی در دوران دفاع مقدس است، که یک هدیه بزرگ الهی به شمار می‌رود.

وی با اشاره به راهبرد‌های گرامیداشت چهلمین سالروز آزادسازی خرمشهر و هفته مقاومت، ایثار و پیروزی، گفت: تبیین حقایق دفاع مقدس و درس‌های بزرگ عملیات غرورآفرین بیت المقدس و بیان دستاورد‌های آزادسازی خرمشهر قهرمان از راهبرد‌های این برنامه است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: تبیین نقش وحدت نیرو‌های مسلح و بسیج مردمی و همگرایی اقوام و مذاهب و ادیان در مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی و استکبار جهانی، از دیگر راهبرد‌های گرامیداشت چهلمین سالروز فتح خرمشهر می‌باشد.

وی تبیین نقش معنویت و رهبری و فرماندهی عالی کل قوا حضرت امام خمینی (ره) در هشت سال دفاع مقدس، ترویج روحیه ایثار، مقاومت و شهادت طلبی رزمندگان اسلام و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از دیگر راهبرد‌های این برنامه مهم در استان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها