جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) دیر:

عملیات بیت المقدس نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است

«حسینی نیا» گفت: عملیات غرورآفرین بیت المقدس در ابعاد مختلف نظامی، حماسی و فرهنگی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.
کد خبر: ۵۲۳۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸ - 17May 2022

عملیات بیت المقدس نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سرگرد «سیدعلی حسینی نیا» جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) شهرستان دیر  در نشست هماهنگی بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر، ارتحال امام خمینی (ره) و تشکیل ستاد مناسبت‌های مذهبی شهرستان دیر اظهار داشت: عملیات غرورآفرین بیت المقدس در ابعاد مختلف نظامی، حماسی و فرهنگی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه برنامه تجلیل از رزمندگان و خانواده شهدای عملیات بیت المقدس در دستور کار قرار دارد، گفت: روحیه استکبارستیزی و اتحاد و همدلی در آن روز منجر به پیروزی شد و این پیروزی امروز برای ما این پیام را دارد که در جنگ اقتصادی هم با ایستادگی و مقاومت بر دشمن غلبه می‌کنیم.

وی بیان کرد: دشمن در همه زمینه‌ها کار می‌کند و به دنبال ضربه زدن به ما است که باید هوشیار باشیم.

حسینی نیا از اجرای سرود «سلام فرمانده» در شهر دیر خبر داد و یادآور شد: اجرای این سرود در سراسر کشور یک کار فرهنگی تأثیرگذار در مقابل هجمه دشمن است.

وی با گرامیداشت سی و سومین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی، گفت: توجه به مکتب امام و انقلاب اسلامی اهمیت زیادی دارد و همه نهادها و ادارات در کنار مردم مراسم باشکوهی برگزار کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار