نماینده ولی فقیه در استان همدان:

مسکن جزو ضروری‌ترین حقوق شهروندی در حکومت اسلامی است

حجت‌الاسلام «شعبانی» گفت: از منظر حکومت اسلامی، مسکن جزو ضروری‌ترین حقوق شهروندی است و برای موفقیت در عرصه فعالیت‌های فرهنگی، لازم است زیرساخت‌های رفاهی مردم فراهم شود.
کد خبر: ۵۲۳۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۴ - 17May 2022

مسکن جزو ضروری‌ترین حقوق شهروندی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت الاسلام «حبیب‌الله شعبانی» امام جمعه همدان در دیدار با نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور اظهار داشت: از منظر حکومت اسلامی، مسکن جزو ضروری‌ترین حقوق شهروندی است و برای موفقیت در عرصه فعالیت‌های فرهنگی، لازم است زیرساخت‌های رفاهی مردم فراهم شود.

وی با بیان اینکه با وجود تمام تلاش‌ها و اقدامات انجام شده اما باز هم با ضعف‌هایی در حوزه مسکن روبرو هستیم، گفت: هر چه بتوانیم شرایط دریافت تسهیلات و ساخت مسکن روستایی را تسهیل کنیم، مهاجرت معکوس را محقق ساخته‌ایم.

حجت‌الاسلام شعبانی یادآور شد: همدان در بحث مسکن با مشکلات جدی روبروست و یکی از گران‌ترین شهرهای کشور محسوب می‌شود که نیازمند نظارت بیشتری در این امر هستیم.

وی با بیان اینکه علیرغم تلاش دولت برای رفع مشکل مسکن در همدان اما هنوز اتفاق خاصی در حوزه ساخت و ساز رخ نداده است، گفت: نیازمند سرعت عمل بیشتری در این حوزه برای جبران عقب‌افتادگی‌های گذشته هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار