فتح خرمشهر، فتح خون/ معاون فرهنگی، اجتماعی منطقه آزاد اروند:

جشنواره تئاتر فتح فرصتی طلایی برای پیوند میان مردم، هنرمندان و صحنه است

در پیام حجت الاسلام فریحی آمده است: جشنواره تئاتر فتح یکی از مهمترین رویدادهای هنری منطقه است که فرصت ایجاد بروز خلاقیت برای هنرمندان و پیوند میان مردم، هنرمندان و صحنه را بیش از پیش فراهم می‌کند.
کد خبر: ۵۲۳۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۶ - 17May 2022

جشنواره تئاتر فتح فرصتی طلایی برای پیوند میان مردم، هنرمندان و صحنه استبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام و المسلمین «عادل فریحی»، معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند امروز به بهانه جشنواره تئاتر فتح پیامی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

روایت آزادسازی خرمشهر در روز سوم خرداد ماه ۱۳۶۱پس از ۵۷۸ روز مقاومت جانانه، حماسه‌ای پرشور و زیبا در تاریخ معاصر جمهوری اسلامی ایران است؛ در این روز خرمشهر همیشه قهرمان، بار دیگر توسط رزمندگان غیور و جان برکف به آغوش و خاک میهن عزیزمان، بازگشت؛ در همین راستا جشنواره ملی تئاتر فتح طی سال‌ها برگزاری‌اش تلاش داشته تا این حادثه شکوهمند را که یادآور عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس است؛ زنده نگه دارد.

جشنواره تئاتر فتح یکی از مهمترین رویدادهای هنری منطقه است که فرصت ایجاد بروز خلاقیت برای هنرمندان و پیوند میان مردم، هنرمندان و صحنه را بیش از پیش فراهم می‌کند.

اینجانب با آرزوی توفیق و سربلندی برای جامعه فرهنگی و هنری منطقه آزاد اروند، امید دارم با توجه به شکوه و عظمت این روز، بیست‌وچهارمین جشنواره ملی تئاتر فتح همچون سال‌های گذشته بتواند با عزمی راسخ و ارائه آثار فاخر و ارزشمند، شور و نشاط فرهنگی را به منطقه بازگرداند و شاهد حضور پرشور هنرمندان در ایام برگزاری آن باشیم.

بیست و چهارمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر از ۳۰ اردیبهشت ماه تا سوم خرداد ماه به دبیری «رضا مردانی» در خرمشهربرگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار