مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین خبر داد؛

پرداخت تسهیلات برای کسب و کار‌های فرهنگی در استان قزوین

فائزی گفت: امیدواریم با اجرای طرح پرداخت تسهیلات برای کسب و کار‌های فرهنگی و تقویت هنرمندان بتوانیم ضمن تثبیت جایگاه هنرمندان و رونق کسب و کارهای هنری، اثربخشی و فراگیری هنر بر جامعه را شاهد باشیم.
کد خبر: ۵۲۳۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹ - 17May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «محمدحسین فائزی» مدیرکل کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ظهر امروز (سه شنبه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براساس دستورالعمل بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 1400 آن دسته از مشاغل خرد و خانگی که پروانه فعالیت خود را از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین دریافت کردند می‌توانند جهت دریافت تسهیلات به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین مراجعه نمایند.

وی افزود: این تسهیلات در قالب طرح های اشتغال زا بوده و به ازای هر نفراشتغالزایی مبلغ یکصد میلیون تومان توسط بانکهای عامل و با معرفی این اداره کل پرداخت خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح و تقویت هنرمندان بتوانیم ضمن تثبیت جایگاه هنرمندان و رونق کسب و کارهای هنری، اثربخشی و فراگیری هنر بر جامعه را شاهد باشیم.

فائزی گفت: پرداخت تسهیلات با بررسی شرایط احراز دریافت وام صورت خواهد گرفت.

متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاع بیشتر در ساعات اداری با شماره تلفن 33691392 تماس حاصل نموده و یا حضوری به معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در بلوار آزادگان مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار