رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان البرز:

تغییر نام دبیرستان متوسطه دخترانه آمنه به نام شهید مریم شرف‌خواه

مهدی گفت: تغییر نام دبیرستان متوسطه دخترانه آمنه به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا به نام شهید مریم شرف‌خواه.
کد خبر: ۵۲۳۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۲ - 17May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت، «وحدت مهدی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان البرز، به همراه «مصطفی غفوری» فرماندار این شهرستان با والدین شهید مدافع سلامت مریم شرف‌خواه دیدار کردند.

در این دیدار، مهدی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع سلامت مریم شرف‌خواها اظهار داشت: زحمات شهدایی همچون این شهید بزرگوار و کادر درمان است که اکنون ویروس کرونا تا حد مطلوبی در کشور مهار شده است.

وی افزود: شهدای مدافع سلامت در سخت‌ترین شرایط که آمار بیماران کرونا بالا بود، در میدان نبرد با این ویروس، پای کار بودند و جانانه تلاش کردند که زحمات و ایثارگری‌های آنها قابل تحسین است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان البرز ادامه داد: مردم فهیم ایران قدردان زحمات شهدای مدافع سلامت و کادر درمان در مبارزه با ویروس کرونا هستند و هیچ‌گاه زحمات‌شان را فراموش نخواهند کرد.

در ادامه این دیدار، فرماندار شهرستان البرز گفت: شهدای دفاع مقدس با حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و شهدای مدافع سلامت همچون شهید مریم شرف‌خواه در حراست از جان مردم، جان‌شان را فدا کردند که هر دو از نمونه‌های بارز ایثار اجتماعی در جامعه است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت گفت: با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و آموزش و پرورش، نام دبیرستان متوسطه دخترانه آمنه به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا به نام شهید مریم شرف‌خواه تغییر پیدا خواهد کرد.

در ادامه، مسئولان از والدین شهید جلال اختر دیدار کردند و به بررسی مشکلات و دغدغه‌های این خانواده پرداختند.

در این دیدارها، مسئولان از مقام والای خانواده‌های شهدا تجلیل کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار