پیام تسلیت مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس؛

مادر شهیدان صنیع‌خانی در راه دفاع از اسلام و انقلاب از عزیزترین سرمایه‌های خویش گذشت

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در پیامی درگذشت مادر شهیدان «صنیع‌خانی» را تسلیت گفت و آورد: مادر شهیدان صنیع‌خانی در راه دفاع از اسلام و انقلاب از عزیزترین سرمایه‌های خویش گذشت.
کد خبر: ۵۲۳۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱ - 18May 2022

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در پیامی درگذشت مادر شهیدان «سید محمد و سید محمدحسن صنیع‌خانی» را تسلیت گفت.

مادر شهیدان صنیع‌خانی در راه دفاع از اسلام و انقلاب از عزیزترین سرمایه‌های خویش گذشت

متن این پیام بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال بانوی صبور و فداکار، حاجیه خانم میری، مادر ارجمند شهیدان والامقام سید محمد و سید محمدحسن صنیع‌خانی موجب اندوه و تألم فراوان گردید.

این بانوی مقاوم و ایثارگر، در راه دفاع از اسلام و انقلاب از عزیزترین سرمایه‌های خویش گذشت و فرزندان خود را در مسیر پاسداشت آرمان‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌های والای الهی تقدیم نمود و اینک پس از سال‌ها ایستادگی و مقاومت در برابر این رنج جانکاه، به فرزندان شهیدش پیوست.

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، درگذشت این بانوی مومنه را تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای آن فقیده سعیده غفران و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر، اجر و سلامتی مسألت می‌نماید.

امید است خداوند متعال روح این اسوه صبر و ایستادگی را با ائمه طاهرین علیهم السلام و فرزندان شهیدش محشور نماید.

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس»

در باره شهید

شهید سید محمدحسن صنیع‌خانی در سال ۱۳۶۱ در حالی که دانش‌آموز ۱۷ ساله‌ای بود در عملیات بیت‌المقدس به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

شهید سید محمد صنیع‌خانی هم که فرماندهی ترابری سپاه پاسداران را بر عهده داشت، در سال ۱۳۷۴ بر اثر عوارض ناشی از جراحات شیمیایی به شهادت رسید.

مراسم تشییع پیکر ایشان روز چهارشنبه (۲۸ اردیبهشت) ساعت ساعت ۹ صبح از مسجد الرسول (ص) بازار دوم نازی آباد به سمت آرامگاه ابدیش در قطعه ۲۵ بهشت زهرا (س) جنب سالن دعای ندبه برگزار می‌شود.

مراسم ترحیم نیز روز پنج‌شنبه (۲۹ اردیبهشت) از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ در حسینیه حجت بازار دوم نازی‌آباد منعقد می‌شود.

مادر شهیدان صنیع‌خانی در راه دفاع از اسلام و انقلاب از عزیزترین سرمایه‌های خویش گذشت

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار